فرماندار رزن از ورود پیکر شهید محمد نجفی به رزن خبر داد و گفت: پیکر شهیدنجفی از شهدای جزیره مجنون بعد از 29 سال وارد وطن شده است.
کد خبر: ۷۳۳۲۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۹ 07 August 2015

فرماندار رزن از ورود پیکر شهید محمد نجفی به رزن خبر داد و گفت: پیکر شهیدنجفی از شهدای جزیره مجنون بعد از 29 سال وارد وطن شده است.

به گزارش فارس؛فتحعلی حسینی با اشاره به بازگشت پیکر مطهر شهید محمد نجفی بعد از 29 سال به وطن اظهار کرد: این شهید بزرگوار از شهدای غواص در جزیره مجنون بود که امروز پیکر ایشان به زادگاهش یعنی شهرستان رزن برمی‌گردد.

وی گفت: همزمان با ورود پیکر شهیدنجفی 10 شهید گمنام نیز از مسیر عبوری رزن مورد استقبال مردم شهیدپرور این شهرستان قرار می‌گیرند.

فرماندار شهرستان رزن ادامه داد:امروز در شهرستان رزن بعد از نماز مغرب و عشاء مراسم معنوی دعای کمیل را در کنار پیکر شهید محمد نجفی خواهیم داشت.

فرماندار رزن ابراز کرد: بعد از برگزاری مراسم‌های مختلف در سطح شهرستان، 19 مرداد ماه جاری همزمان با شهادت امام جعفر صادق(ع) پیکر این شهید والامقام در کنار مزار مادر بزرگوارش در روستای پشت‌جین رزن از بخش قروه به خاک سپرده خواهد شد.

وی از برگزاری مراسمی به صورت مجزا در این روستا با هماهنگی خانواده این شهید خبر داد و گفت: مردم شهیدپرور شهرستان رزن هیچ گاه یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را فراموش نخواهند کرد.

حسینی در بخش دیگری از سخنانش افزود: با اعلام خبر پیدا شدن پیکر شهیدنجفی به همراه مدیر بنیاد شهید شهرستان و رئیس کمیته مفقودین و چند تن از مسئولان دیگر در منزل شهید حاضر شدیم.

وی اظهار کرد: وقتی خبر پیدا شدن پیکر این شهید را به خانواده ایشان اعلام کردیم، فضای معنوی توأم با اندوه و خرسندی را شاهد بودیم که بسیار خاص بود.

فرماندار رزن با بیان اینکه این شهید بزرگوار با آمدنش بار دیگر ایثار شهدا را برای مردم به تصویر کشید، گفت: مردم غیور و شهیدپرور استان نیز دلاورمردی مردان دلیر هشت سال دفاع مقدس را از یاد نخواهند برد.

وی بیان کرد: معتقدم شهدای جزیره مجنون با ورود خود به استان همدان دل‌ها را دگرگون کرده و خاطرات هشت سال دفاع مقدس را زنده کردند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار