مدیر حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی ایلام از برگزاری چهارمین دوره آیین تجلیل از فعالان و چهره های فرهنگی، هنری برتر سال 97 این استان خبر داد.
کد خبر: ۷۳۵۰۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۱ 15 April 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ محمدعلی قاسمی روز دوشنبه افزود: این آیین صبح فردا سه شنبه با حضور استاندار و مسئولان استان در مجتمع بزرگ فرهنگی، هنری ارشاد اسلامی ایلام برگزار می شود.

وی ادامه داد: در این آیین از 20 نفر از هنرمندان و چهره های برتر فرهنگی، هنری که در سال 97 در سطح استانی، منطقه ای و ملی حایز رتبه شده اند، تقدیر می شود.

مدیر حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی ایلام حوزه فعالیت این هنرمندان را در زمینه های مختلف رسانه، ادبیات، موسیقی، نمایش، فیلم و غیره عنوان کرد و گفت: این آیین همزمان با گرامیداشت سالروز شهادت سید شهیدان اهل قلم سید مرتضی آوینی برگزار خواهد شد.

به گفته قاسمی، همایش مذکور با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام و با هدف تشویق هنرمندان این استان برگزار خواهد شد.

همچنین بر اساس اعلام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام، آیین تجلیل از چهره های برتر فرهنگی، هنری ویژه جشنواره های زیر مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام نیز هفته آینده به میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام برگزار خواهد شد./م

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار