استاندار ایلام؛
استاندار ایلام با اشاره به خسارت های سیل اخیر به زیرساخت های حوزه راه گفت: بیش از 300 محور ارتباطی استان در سیل آسیب دید.
کد خبر: ۷۳۵۶۶۲
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۴ 17 April 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛  قاسم سلیمانی دشتکی در دیدار با معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اظهار داشت: در سیل اخیر حجم عمده ای از راه های دسترسی استان آسیب دید که بهسازی و مرمت یا احداث راه های مواصلاتی نیازمند ماشین آلات نو است.

وی با بیان اینکه امداد رسانی و کمک های مردمی به سیل زدگان به شکل قابل قبولی در حال اجرا است، افزود: یکی از مشکلات استان برای امدادرسانی وجود راه ارتباطی روستاهای سیل زده است که این مهم کار امداد رسانی را دشوار می کند.

استاندار ایلام با اشاره به خسارت های وارد شده به واحدهای مسکونی در سیل اخیر ، تصریح کرد: بیش از 19 هزار واحد مسکونی دچار خسارت شد که از این تعداد 2 هزار واحد نیاز به بازسازی کامل دارند.

سلیمانی دشتکی با اشاره به عملکرد مطلوب ستاد مدیریت بحران این استان در رابطه با سیل اخیر تاکید کرد: با پیشگیری های بموقع، تخلیه سدها و اطلاع رسانی مناسب شاهد هیچ گونه حادثه ای در استان نبودیم.

به گزارش ایرنا، 2 موج بارشی سیلابی در تعطیلات نوروز باعث بروز خرابی های متعددی در حوزه زیرساخت های عمرانی، شهری، روستایی، عشایری، ابینه، زیربخش های کشاورزی، و ... استان ایلام شد.

بیشترین خسارت ها به مناطق ماژین دره شهر و عرب رودبار سیروان وارد شد.

در بارش های موج دوم که از 10 تا 12 فروردین به صورت منقطع و متناوب به طول انجامید در برخی نقاط استان ایلام از جمله آبدانان میزان بارش های نزدیک به 100 میلیمتر در کمتر از 15 ساعت نیز ثبت شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار