دبیر کل مجمع نیروهای خط امام (ره) در ایلام گفت: هدف اصلاح‌طلبان احیای ارزش‌های انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۷۳۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۵ 08 August 2015

به گزارش تابناک ایلام،هادی خامنه‌ای امروز در مراسمی با عنوان همایش اصلاح‌طلبان در شهر ایلام، اظهار داشت: هدف اصلاح‌طلبان احیای ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

وی بابیان اینکه اطلاح طلبان به دنبال این است که اجازه ندهد که ارزش‌ها کهنه و قدیمی و فرسوده شوند، افزود: چراکه در حال حاضر باگذشت زمان انقلاب اسلامی با استفاده برخی از ارزش‌ها دچار فرسودگی شده است.

دبیر کل مجمع نیروهای خط امام (ره) در ایلام با اشاره به اینکه اصلاحات به دنبال رعایت قانون است، عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین مأموریت‌های اصلاح‌طلبان شناساندن مسئولیت افراد نسبت به قانون است.

خامنه‌ای خاطرنشان کرد: مجلس نظارت بر همه‌چیز را بر عهده دارد و با توجه به این که باید ترکیبی از انسان‌های شایسته در آن حضور داشته باشد و این موضوع نباید تحث تأثیر اهداف قبیله‌ای و قومی قرار بگیرد.

وی در این مراسم از حضور اندک بانوان در این مراسم ابراز ناراحتی کرد و گفت: باید تلاش شود که مسئولان عضوگیری بیشتری در حوزه زنان داشته باشند.

خامنه‌ای تصریح کرد: باید زمینه را برای حضور بیشتر بانوان و فعال کردن بانوان فراهم کرد و در این راه می‌توان از ارتباطات قبیله‌ای و عشیره‌ای استفاده کرد.

دبیر کل مجمع نیروهای خط امام (ره) در ایلام به روند برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: باید با رعایت کردن حق الناس زمینه‌های حضور همه و اینکه همه سلیقه‌های خود را در صندوق‌های رأی بیاندازند فراهم کنیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار