مدیر درمان تامین اجتماعی ایلام:
مدیر درمان تامین اجتماعی ایلام گفت: بخش مدیریت درمان تامین اجتماعی برای ارائه خدمات درمانی به زوار اربعین حسینی در مرز آماده است.
کد خبر: ۷۴۳۵۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۳ 09 August 2015

به گزارش  تابناک ایلام، مهیار سلیمانی ظهر امروز به مناسبت روز خبرنگار در دیدار با سرپرست خبرگزاری فارس استان ایلام اظهار داشت: این دستگاه اجرایی برای تحقق این مهم برنامه‌ریزی کرده و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

مدیر درمان تامین اجتماعی ایلام گفت: مرز بین‌المللی مهران بهترین ظرفیت برای معرفی و توسعه همه جانبه استان ایلام بوده و باید مسئولان در این راستا اهتمام داشته باشند.

وی ادامه داد: سال به سال به حجم زوار در مرز مهران افزوده می‌شود و این تعداد در اربعین حسینی به اوج خود می‌رسد که باید در این راستا با برنامه‌ریزی مدونی تلاش شود تا زمینه پذیرایی از زوار فراهم شود.

این مسئول اضافه کرد: رسانه‌ها باید این حجم تردد زوار را رسانه‌ای کنند تا مسئولان امر متوجه استان ایلام شود تا در راستای ایجاد زیرساخت‌ها تلاشی صورت پذیرد.

سلیمانی تصریح کرد: رسانه‌ها می‌توانند در قالب پذیرایی اربعین فرهنگ مردم استان ایلام را معرفی کنند و در این راستا باید از هیچ کوششی دریغ نشود.

مدیر درمان تامین اجتماعی ایلام گفت: نباید رسانه‌ها مشکلات را طوری بیان کنند که کسی تمایلی برای تردد از مرز مهران نداشته باشد و باید در این راستا کوشش بیشتری شود.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار