استاندار ایلام ؛
‍ استاندار ایلام گفت:جهت جلوگیری از تراکم جمعیت و ترافیک سنگین بایست راه پایانه برکت برای اربعین کاملا جدا شود.
کد خبر: ۷۴۸۵۸۲
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 26 May 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ قاسم سلیمانی دشتکی در حاشیه نشست قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده استان اشاره ای به موضوع اربعین کرد و از روند کند کارها گلگی نمود و گفت؛ اربعین امسال قطعا باشکوه تر از پارسال خوادهد بود و بایست تمهیدات لازم برای آن در نظر گرفته شود.

وی ادامه داد: جهت جلوگیری از تراکم جمعیت و ترافیک سنگین بایست راه پایانه برکت کاملا جدا شود.

استاندار ایلام در ادامه با تاکید بر این مهم که هر کار را بایست در زمان و سر جای خود انجام داد، اضافه کرد: امسال بین ۴ تا ۵ میلیون نفر تردد زوار در استان داریم و اگر تمهیدات لازم برای این حجم عظیم جمعیت در نظر گرفته نشود مدیریت کار بسیار سخت خواهد و مشکل پیش خواهد آمد.

وی در ادامه با تاکید بر این موضوع که امور مختص به اربعین نبایست به هیچ وجه توقف پیدا کند، گفت؛ به هر طریق ممکن بایست پروژه ها ادامه پیدا کند و بایست منابع را جوری مدیریت کرد که تا ایام اربعین به سرانجام برسند.

سلیمانی دشتکی در ادامه ضمن تاکید بر این مهم که هیچ عذر و بهانه ای بر سر انجام نشدن برنامه های اربعین پذیرفته نیست، ادامه داد: اربعین آبروی ماست و همه ما بایست نسبت به آن تعهد و اهتمام جدی داشته باشیم.

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
شهروند
|
United States
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
در خدمت رسانی اربعین سال 97 بدترین اقدامات از سوی دولتی ها در مرز مهران انجام شد. با مصوبه شورای تامین همه موکب ها را در شهر مهران تعطیل کردند واجازه ندادن هیچ مسجد وحسینیه ای زوار را اسکان دهد و بعداز طوفان وباد شدید همه ایستگاه های مستقر در پایانه مرزی تخریب و ویران شدند. مسئولین بجای خدمات رسانی در اربعین صورت مساله را پاک کردن و با تهدید به اینکه اگر اتفاقی برای زوار حسینی بیفتد مسئول موکب یا مساجد مقصر شناخته میشوند. کارها را به تعطیلی کشاندن و خود را آسوده کردند. اینها در قضیه اربعین فقط با تبلیغات عملکرد واهی خود را بزرگ نمایی کردند از دروغگویی شرمتان باد
شهروند
|
France
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۶
چرا مطالب ارسالی را درج نمیکنید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار