شهردارایلام با تشکر از حسن توجه مردم به این موضوع و رد گمانه زنی های صورت گرفته اظهار کرد: ضمن تشکر از ابراز لطف مردم فهیم ایلام ،فعلا ترجیح می دهم در سنگر شهرداری خادم مردم خوب شهر ایلام باشم.
کد خبر: ۷۵۱۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۸ 03 June 2019

اخبار روز ایلام

تابناک ایلام::این روزها با نزدیک شدن به زمان ثبت نام کاندیدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی ،بازار گمانه زنی های رسانه ای و مجازی در استان داغ شده است . هر چند وقت یکبار شاهد انتشار لیست های متعددی از چهره هایی از شمال وجنوب استان هستیم که از آنان بعنوان نامزدهای احتمالی انتخابات مجلس یازدهم یاد می شود.

در میان لیست های منتشر شده،اسامی چهره های شناخته شده و مطرحی را شاهدیم ،چهره هایی که نام آنها بدلیل خدمات مورد رضایت مردم بیشتر مورد توجه قرار می گیرد . طالب صادقیان شهردار نام آشنای ایلام یکی از این چهره هاست که علیرغم مصاحبه های قبلی در خصوص عدم قطعیت برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی ،بازهم نام وی در لیست های منتشره خودنمایی می کند.

روزهای پایانی مردادماه سال گذشته بود که شهردار ایلام با حضور در دفتر تابناک ایلام با صراحت از عدم حضور در انتخابات مجلس گفت (اینجا بخوانید).بدنبال طرح مجدد احتمال شرکت وی درانتخابات مجلس یازدهم ،خبرنگار ما مجددا به منظور راستی آزمایی در خصوص گمانه زنی های صورت گرفته سراغ وی رفت . شهردارایلام با تشکر از حسن توجه مردم به این موضوع و رد گمانه زنی های صورت گرفته اظهار کرد: ضمن تشکر از ابراز لطف مردم فهیم ایلام ،فعلا ترجیح می دهم در سنگر شهرداری خادم مردم خوب شهر ایلام باشم.

طالب صادقیان با قدردانی از حسن اعتماد اعضای شورای شهر ایلام گفت:با توجه با پروژ های عمرانی تعریف شده در سطح شهر ،تمرکز بنده به سرانجام رسیدن این پروژه ها و تبدیل ایلام به شهری در تراز مردم این شهر است .

وی ادامه داد: همانگونه که سال گذشته در دفتر تابناک و بعدا نیز در گفتگو با اصحاب رسانه عرض کردم ،فعلا بنای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی ندارم.

وی درپایان ضمن تشکر مجدد از مردم شهرایلام و ابراز لطف رسانه ها ابراز امیدواری کرد که با همراهی و همدلی رسانه ها ،مردم و اعضای شورای شهر بتوانند خدمات ارزنده و درخوری به شهروندان ارایه دهند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
فعلا برنامه ای ندارند ! دور بعدی ایشان هم احساس تکلیف می کنن و به صحنه میان .
فرهنگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
خداوکیلی فردفعال وپرکاری هستن وایلام روشهربهتری کردن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۷
ازاين زيرگذري كه درست كردن معلومه شهرداري خوب وبا سليقه اي است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار