مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان؛
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: امیدوارم با قدرت چانه زنی نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی بتوانیم ضمن جذب اعتبارات کافی و به موقع زمینه های رضایت مندی مردم و خدمت به این عزیزان را فراهم آوریم .
کد خبر: ۷۵۱۸۴۵
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵ 07 June 2019

به گزارش تابناک ایلام؛جلسه انسجام بخشی مدیران عامل شرکت های تابعه وزارت نیرو با نماینده حوزه جنوب استان در محل سالن جلسات شرکت آب و فاضلاب استان ایلام برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه تعدادی از پروژه ها در استان بدلیل کمبود اعتبار با کندی پیش میروند بیان داشت : امیدوارم با قدرت چانه زنی نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی بتوانیم ضمن جذب اعتبارات کافی و به موقع زمینه های رضایت مندی مردم و خدمت به این عزیزان را فراهم آوریم .

وی با اشاره به وضعیت آب دره شهر دهلران گفت: چاه های قبلی دهلران بدلیل بالا رفتن ای سی (میزان شوری)از مدارخارج شدند و بلا فاصله سه چاه دیگر حفر و جایگزین گردید و مشکل آب این شهر مرتفع شد.

مهندس مظاهری : در خاتمه از تلاش ها و حمایت های نمایندگان استان در مجلس تشکر و قدردانی نموده و خواستار استمرار این روند در مسیر توسعه صنعت آب و برق استان گردید.

در ادامه این جلسه مدیران صنعت آب و برق استان نیز ضمن ارائه گزارشی از مجموعه فعالیتهایشان ، مشکلات حوزه خود را مطرح نموده و خواستار حمایت و پیگیری هر چه بیشتر نمایندگان مردم در خانه ملت در جهت رفع موانع و مشکلات موجود گردیده تا بتوانند خدماتی در شان مردم شریف ایلام ارائه نمایند.

همچنین مهندس کاظم زاده نماینده محترم حوزه جنوب در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از مدیران صنعت آب و برق استان در مدیریت ظرفیت های موجود با توجه به مشکلات پیش رو ، افزود : ادامه این روند نیازمند تلاش و همکاری یکپارچه و هماهنگ تمامی مسئولین درکنار یکدیگر بوده تا ضمن انعکاس کلیه مشکلات ، بتوانیم از حقوق حقه استان در مجلس به بهترین نحو ممکن حمایت نموده و اعتبارات لازم در این خصوص را تامین نماییم.

نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: شرکت های تابعه وزارت نیرو درکشور دارای بیشترین مشترک و مخاطب می باشند و خدمات رسانی به این جمعیت گسترده قابل تحسین می باشد. آنان از تلاشها و زحمات شبانه روزی مجموعه خدوم صنعت آب و برق استان تشکر و قدردانی نمود.

مهندس کاظم زاده اضافه نمود: ما نیز آمادگی کامل برای هرگونه همکاری در راستای حل مشکلات شرکت های تابعه وزارت نیرو دراستان را داریم، و در صورت نیاز حاضر هستیم با تشکیل جلسات مشترک با مقامات استانی و کشوری نسبت به رفع موانع و مشکلات همکاری نمائیم. /م

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سعید
|
United Kingdom
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۷
جناب آقای اسدی یکی از ویژگی های رسانه های آزاد باید عدم وابستگی به شخص یا حزبی باشد تا مردم مطمئن شوند اخبار و تحلیل های ایشان واقعی و مبتنی بر حقیقت است .
نمی دانم تابناک آبدانان با جتابعالی ارتباط دارد یا زیر مجموعه جنابعالی هست . متاسفانه سنجاق کردن عکس یک کاندید احتمالی خاص از میان چندین کاندید همشهری دیگر رعایت نکردن اصل بیطرفی در کار رسانه ای است که باعث رویگردانی مخاطبان از نام تابناک خواهد شد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار