فرماندار چرداول:
چرداول دروازه عتبات عالیات در غرب کشور است و با قرار گرفتن در نقطه تلاقی سه استان ایلام - لرستان و کرمانشاه موقعیت استراتژیک خاصی را دارا شده است. وی افزود: طی 2 سال گذشته نگاه ویژه ای از سوی دولت به این شهرستان شده و هم اینک چرداول بر روی ریل توسعه و شکوفایی قرار گرفته است.
کد خبر: ۷۵۳۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶ 11 August 2015
به گزارش تابناک ایلام،پرویز کولانی شامگاه دوشنبه در نشست با رییس شورای عالی استان های کشور اظهار کرد: چرداول دروازه عتبات عالیات در غرب کشور است و با قرار گرفتن در نقطه تلاقی سه استان ایلام - لرستان و کرمانشاه موقعیت استراتژیک خاصی را دارا شده است.
وی افزود: طی 2 سال گذشته نگاه ویژه ای از سوی دولت به این شهرستان شده و هم اینک چرداول بر روی ریل توسعه و شکوفایی قرار گرفته است.
فرماندار چرداول به پتانسیل های متعدد این شهرستان همچون وجود نیروهای تحصیل کرده، قرار گرفتن در ورودی عتبات عالیات، عبور رودخانه سیمره ، وجود شهرک های صنعتی و صنایع تولیدی، آثار ملی و ماندگار، زمین های مرغوب کشاورزی و مناطق بکر طبیعی اشاره کرد و یادآور شد: می طلبد مسوولان استانی توجه خاصی را به این شهرستان داشته باشند و با جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی به منطقه در جهت اشتغال پایدار، رفع بیکاری ، احیا و افزایش منابع تولیدی شهرستان گام بردارند.
کولانی وجود چهار شهر تازه تاسیس در این شهرستان و درآمدزا نبودن شهرداری ها با توجه به ساختار جمعیتی و اجتماعی را از مشکلات حوزه شهرهای این خطه برشمرد و خواستار تخصیص اعتبارات و کمک به منابع درآمدی این شهرها شد.
وی تاکید کرد: 142 روستا با پراکندگی جغرافیایی و جمعیتی در این شهرستان با 35 دهیاری از خدمات ارزشمند دولت در زمینه های مختلف بهره مند هستند و اعتبارات دهیاری های شهرستان در دولت تدبیر و امید از افزایش و جهش مناسبی برخوردار شده است ولی با وجود این موضوع روستاهای این شهرستان نیازمند تزریق اعتبارات ویژه ای هستند.
کولانی از دیگر خدمات ارزشمند دولت را تخصیص 100 درصدی اعتبارات سفر ریاست جمهوری سال گذشته عنوان کرد و گفت: اعتبارات این شهرستان از افزایش محسوس و مناسبی برخوردار شده است.
وی اضافه کرد: یک پنجم شهرها و یک چهارم روستاهای استان در شهرستان چرداول وجود دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار