معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان شمالی:
مراسم تشییع دو شهید گمنام روز دوشنبه با حضور اقشار مختلف مردم در بجنورد برگزار شد،حضوری که مسئولان عالی رتبه استانی آن را کم رنگ توصیف کرده و خواستار پیگیری علت های آن شدند.در همین زمینه معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان شمالی با اشاره به غفلت مسئولین نسبت به برگزاری این مراسم از پیگیری این موضوع در سریع ترین زمان توسط این نهاد خبر داد.
کد خبر: ۷۵۷۶۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳ 12 August 2015
به گزارش تابناک خراسان شمالی،محمد رحیم نوروزیان صبح چهارشنبه در جلسه ستاد برگزاري مراسم هشتم شهريور،سالروز شهادت شهيدان رجايي و باهنر و هفته دولت در خراسان شمالی، اظهار کرد:دستگاه هاي اجرايي استان باید زمينه حضور پرشور مردم در مراسم هشتم شهريور، سالروز شهادت شهيدان رجايي و باهنر را فراهم سازند.

وی اضافه کرد:طبق روال سال های پیش امسال نیز برنامه ريزي خوبي براي گراميداشت هشتم شهريور انجام شده چرا كه هفته دولت فرصت مناسبی برای ارائه عملکرد دستگاه هاي اجرايي به مردم است.

نوروزیان افزود:تضمين آينده كشور در گرو ادامه راه شهدا بوده و بايد مراسم گراميداشت شهدا از جمله شهدای دولت با شكوه بيشتري برگزار شود.

نوروزيان با تاكيد بر زمينه سازي مسئولين و دستگاه هاي اجرايي براي حضور پرشكوه مردم در مراسم گراميداشت هشتم شهريور تصريح كرد:اطلاع رساني ها براي اين روز نيز بايد بيشتر شود.

معاون سياسي امنيتي استاندار خراسان شمالي در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به تشييع پيكر دو شهيد گرانقدر در استان كه طي روزهای اخیر صورت گرفت،افزود:استقبال از اين دو شهيد آن طور كه بايد برگزار نشد.

وی با بیان این که برگزاري مراسم از سوي مسئولين مرتبط با غفلت مواجه شد،اضافه کرد: استانداری خراسان شمالی موضوع غفلت و ناهماهنگی در مراسم استقبال از دو شهید گمنام و بانام در بجنورد را در سريع ترين زمان ممكن پیگیری می کند.

نوروزيان گفت:پيكر اين دو شهيد بزرگوار پس از ۳۰ سال به استان وارد شد و مراسم استقبال از آنان بدون برنامه ريزي انجام شد كه جاي تاسف براي مسئولين مرتبط دارد.

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي خراسان شمالي نيز در ادامه اين جلسه با گلايه از برنامه ريزي نامناسب مسئولين در استقبال از شهدا افزود:برگزاري اين مراسم بر عهده اداره كل حفظ آثار و نشر ارزش هاي انقلاب اسلامي استان بود و بايد برنامه ريزي خوبي براي استقبال از شهدا انجام مي شد.

حجت الاسلام محمدعلي سالاري اظهار داشت:اگرچه مسئولين در مراسم استقبال از شهدا حضور چنداني نداشتند اما مردم استان همانند هميشه در صحنه حضور فعال و گسترده اي داشتند.

وي با اشاره به برنامه هاي ستاد گراميداشت هشتم شهريور گفت:براي اين روز برنامه هاي خوبي از سوي دستگاه هاي مرتبط در نظر گرفته شده و اميدواريم مردم نيز حضور پرشوري داشته باشند.

حجت الاسلام سالاري تصريح كرد:سال گذشته در مراسم گراميداشت هشتم شهريور بيش از ۱۱ هزار نفر در مركز استان در مراسم شركت كردند.

وي افزود:همچنين براي امسال نيز پيگير حضور سخنران خارج از استان و از همرزمان شهيد رجايي به عنوان سخنران محوري برنامه هستيم.

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي خراسان شمالي تصريح كرد:مراسم گراميداشت هشتم شهريور قبل از ظهر و در مسجد انقلاب شهرستان بجنورد برگزار مي شود.

حجت الاسلام سالاری افزود:ساير شهرستان ها نيز براي گراميداشت اين روز برنامه ريزي هاي لازم را انجام داده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار