معاون هماهنگی اقتصادی استانداری ایلام؛
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام در آئین افتتاح بوستان مالیات گفت: مالیات یکی از منابع مهم درآمدی کشور است و مالیات تأثیرات چشمگیر و بسزایی در رشد اقتصادی، بهبود فضای کسب و کار، برقراری امنیت، توسعه بهداشت و آموزش و پرورش و...؛ دارد.
کد خبر: ۷۶۳۰۴۰
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۰ 15 July 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛حیدر نعمتی مالیات را منبع مطمئنی برای تأمین و توسعه زیرساخت ها و مؤثر در رشد اقتصادی عنوان و با اشاره به تحقق درآمدهای مالیاتی استان ایلام در سال گذشته، از تلاشهای صورت گرفته در این باره تقدیر و تشکر کرد.

خیراله گراوند فرماندار ایلام نیز احداث و توسعه فضای سبز شهر ایلام را اقدامی ضروری و شایسته تقدیر دانست و از مجریان و دست اندرکاران احداث بوستان مالیات ایلام تجلیل کرد.

عزیزاله عباسپور مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام در این مراسم ضمن خیرمقدم و تقدیر و تشکر از شهرداری و شورای شهر ایلام جهت نامگذاری بوستان مالیات ایلام، به تأمین بخشی از اعتبارات عمرانی شهرداری ایلام از محل عوارض مالیات بر ارزش افزوده اشاره کرد و گفت: در سال ۹۷ از این محل بیش از ۱۴ میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان و در سال جاری نیز بیش از سه میلیارد و ۳۷۶ میلیون تومان به شهرداری ایلام پرداخت شده است.

طالب صادقیان شهردار ایلام در این مراسم با ایراد سخنانی با اشاره به نامگذاری و افتتاح بوستان مالیات، از همکاری شورای شهر در این باره تقدیر کرد و گفت: خوشبختانه این اقدام از دو جنبه منشاء خیر شد؛ اولاً باعث افزایش سرانه فضای سبز شهر ایلام با عرصه ۱۶ هزار متر مربع (یک دهم سرانه فضای سبز ایجاد شده در یک سال اخیر) شد و هم اینکه این نقطه محل تردد حدود پنج میلیون زائر عتبات عالیات در طول سال می باشد که هم می تواند مورد استفاده آنها قرار گیرد و هم باعث ارتقای فرهنگ پرداخت مالیات شود.

گفتنی است؛ بوستان "مالیات" شهر ایلام به مساحت ۱۶ هزار متر مربع در محل میدان قرآن و با اعتباری ۵۰۰ میلیون تومانی احداث شده که اعتبارات آن از محل عوارض مالیات بر ارزش افزوده اختصاصی به شهرداری ایلام تأمین شده است. /م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار