فرماندار ایلام خبر داد؛
فرماندار ایلام از افزایش 20 درصدی اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای شهرستان ایلام نسبت به سال گذشته خبر داد گفت : امسال 530میلیارد ریال اعتبار در حوزه های عمرانی ،خدماتی و فرهنگی به شهرستان اختصاص یافته است
کد خبر: ۷۶۷۸۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۶ 31 July 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ گراوند در نشست کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان اظهار داشت :با پیگیری های مستمر وتوجه استاندار به شهرستان ایلام این میزان اعتبارعمرانی ، خدماتی و فرهنگی به این شهرستان اختصاص یافته است.

وی با اشاره به شاخص های جمعیت و وسعت در توزیع اعتبارات افزود: این اعتبارات از محل تملک دارایی و سرمایه‌ای استان در سال 98 در 22فصل و 50برنامه و بالغ بر 140پروژه توزیع شده است .

فرماندارایلام تاکید : اعتبارات اختصاص یافته به این شهرستان باید فقط در خود ایلام هزینه شوند و یک ریال از این اعتبارات نباید خارج از این شهرستان هزینه شود.

وی افزود :اولویت توزیع اعتبارت باتوجه به رعایت قانون و الزامات با پروژه های نیمه تمام و اقتصاد مقاومتی است.

گراوند یادآور شد: دربرنامه و بودجه سال جاری با هماهنگی و مدیریت انتظامی3میلیارد ریال جهت نوسازی و تجهیز پاسگاه های حوزه استحفاظی شهرستان تخصیص یافته است .

نماینده عالی دولت در شهرستان ایلام با اشاره به اینکه میدیران باید تمام توان خود را برای اجرای برنامه به کار گیرند، ابراز داشت: مدیران دارای انحراف و ناتوان در اداری امور حذف خواهند شد ./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار