فرمانده انتظامی سیروان:
فرمانده انتظامی سیروان گفت: شب گذشته سارق کابل برق در حین سرقت در این شهرستان دستگیر شده است.
کد خبر: ۷۷۲۷۳۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰ 18 August 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ رضا خورانی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان ، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پاسگاه انتظامی کارزان شب گذشته حین گشت زنی های هدفمند، با هوشیاری و ذکاوت عوامل گشتی فردی را که در حال قطع سیم برق بود دستگیر کردند.

سرهنگ خورانی ضمن اشاره به اینکه از سارق یک عدد قیچی بزرگ کابل چینی به همراه مقدار تقریبی۳۰متر کابل برق کشف شد، گفت: با بررسی سوابق کیفری متهم، مشخص شد که وی از سارقان حرفه ای بوده که دارای سوابق کیفری متعددی در زمینه سرقت کابل برق و مخابراتی در سایر شهرستان ها بوده که پس از تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سیروان گفت: پیشگیری از وقوع سرقت، منوط به رعایت نکات ایمنی و توجه شهروندان به هشدارهای پلیس است و مشارکت مردم در تولید و حفظ امنیت، بهترین راه بازدارنده از وقوع انواع سرقت و جرائم دیگر است لذا می طلبد تا شهروندان در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار