مدیرکل زندان ها ایلام ؛
افتتاحیه سومین المپیاد ورزشی سربازان وظیفه و زندانیان ( رشته های فوتبال، والیبال، دارت، تنیس روی میز، شطرنج، بازی های بومی و محلی و…. ) برگزار شد.
کد خبر: ۷۷۲۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰ 18 August 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ عبدالمجید کشوری در ابتدای مراسم  در خصوص فعالیت های ورزشی در سطح زندان های استان و برنامه های متنوعی که با هدف سلامت روحی و جسمی زندانیان و سربازان وظیفه انجام می شود مطالبی را عنوان نمود.

وی خاطر نشان کرد: ورزش تاثیر مهمی در تغییر رفتار و ناهنجاری‌های اجتماعی دارد و نقش ورزش در بروز شخصیت اجتماعی، احترام بر قوانین اجتماعی، بروز استعدادها، توانایی برقراری روابط اجتماعی و کاهش معضلات غیرقابل انکار است.

مدیرکل زندان ها ایلام  افزود: بی تحرکی یکی از عوامل بسیار مهم ایجاد اختلال در سلامت بدن انسان است و این محدودیت اگر به هر دلیل ایجاد شود می تواند در مدتی طولانی کارایی بدن انسان را به شدت کاهش دهد و آنچه مشخص است پرداختن به آن در سطح زندان ها به صورت جدی و مستمر امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.

شایان ذکر است ، در این مراسم جنگلی معاون اداره ورزش و جوانان، خسروی، ابوقداره و عبدالهی به ترتیب روسای هیئت های ورزش همگانی، بدمینتون، پهلوانی و زورخانه ای نیز حضور داشتند و در ادامه برنامه های متنوع و مفرحی برگزار گردید./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار