کد خبر: ۷۷۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۲ 17 August 2015


سرپرست شبکه بهداشت و درمان صومعه‌سرا از ویزیت رایگان خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، فرزاد محسنی در نشست با خبرنگاران با گرامیداشت فرارسیدن 26 مرداد آغاز بازگشت آزادگان به کشور، اظهار کرد: شبکه بهداشت و درمان شهرستان به همین مناسبت ویزیت رایگان پزشکی انجام می‌دهد.

وی افزود: این ویزیت برای تمام خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان صومعه‌سرا در مراکز بهداشت و درمان و بیمارستان اجرایی می‌شود.

سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان صومعه‌سرا هدف از اجرای این ویزیت رایگان را قدردانی از فداکاری و جانفشانی ایثارگران در دوران انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد.

وی در ادامه به انجام 2 هزار 178 مورد نظارت و بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در سه ماه نخست امسال اشاره کرد و گفت: این تعداد بازدید از دو هزار و 267 مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی توسط کارشناسان بهداشتی صورت گرفته است.

محسنی خاطرنشان کرد: یک واحد نانوایی متخلف نیز در طول این بازرسی‌ها به دلیل نبود رعایت مسایل بهداشتی براساس حکم قضایی پلمب شد.

وی میزان نمونه‌برداری از مواد غذایی و نان مدت مذکور را بیش از 700 مورد ذکر کرد و افزود: در این مدت 287 کیلوگرم از مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی کشف و معدوم شده است.

این مسئول به بازرسی و نظارت بر اماکن عمومی و آرایشگاه‌ها اشاره کرد و یادآور شد: 535 مورد اماکن عمومی بوده که از این تعداد 509 مورد بازرسی و نظارت صورت گرفته است.

وی در پایان نظارت بر مغازه‌ها و رستوران‌های بین‌راهی با توجه به فصل گردشگری را از دیگر برنامه‌ها ذکر کرد و یادآور شد: بازرسان و کارشناسان از 23 مرکز بین‌راهی 52 بار بازرسی و نظارت انجام دادند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار