معاون عمرانی استاندار ایلام ؛
معاون عمرانی استاندار ایلام به رشد ۳ برابری آمار خروج زائران ایرانی از مرز مهران اشاره کرد و گفت: در این مدت بیش از ۹۰هزار زائر از مرز عبور کرده اند در حالیکه در سال گذشته این آمار ۲۷ هزار نفر بوده است.
کد خبر: ۷۸۰۰۶۰
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۵ 15 September 2019

 به گزارش تابناک ایلام؛حمد کرمی عصر شنبه گفت: با نزدیک شدن به اربعین استقبال زوار برای تردد به سمت عتبات عالیات به طرز معناداری افزایش یافته است و این نشان دهنده این مهم است که یک اربعین باشکوه در پیش داریم و بایست تمهیدات لازم را در نیز در نظر داشته باشیم.

وی در ادامه گفت: در دهه ی اول محرم امسال قریب ۲۰۰ هزار نفر از مرز مهران تردد داشته است این در حالی است که این میزان در سال ۹۷ حدود ۹۰ هزار نفر بوده است و این رشدی ۱۱۰ درصدی را نشان می دهد.

وی در ادامه به رشد ۳ برابری آمار خروج زائران ایرانی از مرز مهران اشاره کرد و گفت: در این مدت بیش از ۹۰هزار زائر از مرز عبور کرده اند در حالیکه در سال گذشته این آمار ۲۷ هزار نفر بوده است.

کرمی در ادامه از دستگاه های خدمات رسان و بخش خصوصی خواست در جهت استاندار د سازی و خدمات رفاهی در پارکینگ تلاش داشته باشند اضافه کرد: در این راستا و در جهت ارائه سرویس بهتر به زوار اپلیکیشنی در دست طراحی است که بتواند مسیر تردد زوار، مراکز خدمات رسان، مکان یابی موکب ها و ... برای زوار مشخص کند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار