مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: عملیات بیس و آسفالت قطعه اول این محور به طول ۱۰ کیلومتر حد فاصل پهله – سرکمر توسط اداره کل راه وشهرسازی استان با قراردادی بالغ بر ۵ میلیارد تومان به پیمانکار سپرده شد و هم اکنون با اتمام عملیات زیرسازی، عملیات آسفالت این ۱۰ کیلومتر آغاز شده است.
کد خبر: ۷۸۴۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۶ 30 September 2019

به گزارش تابناک ایلام،  علی اصغر کاظمی  ضمن حضور در مزار شهدای گمنام بخش زرین آباد شهرستان دهلران و ادای احترام به همه شهدای گرانقدر از پروژه های راه سازی چم سرخ -حاضر میل و مسیر ارتباطی امام زاده سید ناصرالدین- بلوطستان بازدید کرد.

کاظمی در این بازدید از محور چم سرخ- حاضر میل( زرین آباد به دهلران) گفت: عملیات بیس و آسفالت  قطعه اول  این محور به طول ۱۰ کیلومتر حد فاصل پهله – سرکمر توسط اداره کل راه وشهرسازی استان با قراردادی بالغ بر ۵ میلیارد تومان به پیمانکار سپرده شد و هم اکنون با اتمام عملیات زیرسازی، عملیات آسفالت این ۱۰ کیلومتر آغاز  شده است.

وی تصریح کرد: برای این قسمت از طرح ۱۳ هزار و ۷۵۰ مترمکعب بیس مورد استفاده قرار گرفته و ۱۲ هزار تن آسفالت نیز مصرف خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان افزود: ادامه احداث این محور در قطعات دیگر نیز در دستور کار قرار داشته و در صورت تأمین اعتبار لازم عملیات اجرایی سایر قطعات مسیر نیز اجرایی می شود.

وی همچنین در خصوص راه ارتباطی امام زاده سید ناصرالدین به نطقه بلوطستان گفت: برای این راه دسترسی یک دهنه پل با دهنه ۱۰ متر و طول ۷۰ متر در حال احداث می باشد و برای سایر آب راه ها نیز لوله های مورد نیاز از طرف این اداره کل تهیه و به محل منتقل شده و به زودی این مسیر برای عشایر و روستاییان منطقه قابل تردد خواهد شد.

 کاظمی اضافه کرد:  کار مطالعه این محور به طول ۶۰ کیلومتر و اتصال آن به منطقه خوشادول شهرستان ملکشاهی جهت ارتباط منطقه زرین آباد با شهرستانهای مهران و ملکشاهی نیز توسط این اداره کل در جریان است و در صورت تأمین اعتبار لازم کار اجرایی مسیر به صورت یک راه روستایی استاندارد آغاز می شود./ع

 

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار