رئیس کمیته اسکان، پذیرایی و مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین خبر داد؛
رئیس کمیته اسکان، پذیرایی و مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین، آمادگی کامل این کمیته را برای خدمات دهی به خصوص اسکان بیش از ۲ میلیون و ۱۰۰هزار نفر زائر در جریان همایش بزرگ اربعین حسینی اعلام کرد.
کد خبر: ۷۸۴۰۴۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵ 30 September 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛  حسن پلارک که برای بررسی آخرین وضعیت استقرار موکب‌ها و خدمات اسکان و تغذیه زائران وارد ایلام شده در گفت و گویی خبری افزود: تدابیر و تمهیدات لازم در بحث اسکان و تغذیه زائران اربعین حسینی از سوی کمیته مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین حسینی اندیشیده شده است .

وی گفت: امسال به منظور پذیرایی بهتر از زائران اربعین تعداد موکب‌ها از ۲ هزار به ۲ هزار و ۸۰۰ موکب افزایش داشته است.

وی ادامه داد: در سال گذشته روزانه بالغ بر یک میلیون و ۱۰۰ هزار پرس غذا توزیع کردیم که امسال با توجه به افزایش ترددها این تعداد به ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار پرس افزایش یافته است.

رئیس کمیته مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین کشور اضافه کرد: این خدمات همزمان در مرزهای ایران و عراق و از طریق موکب‌های مستقر ارائه می‌شود.

پلارک، تشکیل کمیته مشارکت‌های مردمی را تدبیر ارزشمندی دانست و گفت: این ستاد، مردمی است و دولت نقشی در آن ندارد. وزارت کشور دستگاه‌های مسئول را با تقسیم خدمات و وظایف ساماندهی کرد و ۱۳ کمیته تشکیل شد که کمیته اسکان، تغذیه و کمک‌های مردمی یکی از آن هاست.

وی درباره ارائه خدمات به زائران گفت: یکی از خدمات عمده این است که زائران اعزامی کجا استراحت کنند، تغذیه و سایر خدمات مورد نیاز آن ها، کجا وچطور تأمین شود./م

برچسب ها: غذا ، اربعین ، اسکان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار