دومین خط هوایی مسیر ایلام - مشهد صبح امروز توسط شرکت هواپیمایی زاگرس آغاز به کار کرد و اولین گروه از مسافران این شرکت از مقصد مشهد به سمت ایلام‌ پرواز کردند.
کد خبر: ۷۸۵۰۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰ 03 October 2019

به گزارش تابناک ایلام، مدیر فرودگاه شهدای ایلام گفت: با آغاز به کار شرکت هواپیمایی زاگرس از امروز تعداد پروازهای مسیر ایلام - مشهد از سه پرواز در هفته به پنج پرواز افزایش یافت و شرکت زاگرس روزهای دوشنبه و پنجشنبه مسافران این مسیر را جابجا می کند و روزهای یکشنبه، چهارشنبه و جمعه هم شرکت هواپیمایی آسمان پروازهای این مسیر را انجام می دهد.
جواد یگانه در گفت و گو با خبرنگاران تاکید کرد: ورود این شرکت جدید هواپیمایی به جابجایی مسافران مسیر ایلام - مشهد در تعدیل سازی نرخ های این مسیر هوایی تاثیرگذار بوده و با توجه به ایجاد فضای رقابتی بین شرکت های هواپیمایی مذکور نرخ بلیط ها به یک سوم قیمت کاهش یافته است.

وی افزود: در صدد افزایش پروازهای مسیر ایلام – تهران نیز هستیم و ورود شرکت های هواپیمایی دیگر به استان برای ایجاد رقابت و تعدیل و کاهش قیمت ها از دیگر برنامه ها و اهداف فرودگاه شهدای ایلام است.

مدیر فرودگاه شهدای ایلام یادآور شد: همچنین از ۱۶ مهرماه تا سوم آبان ماه پروازهای موقت ایلام – نجف نیز با توجه به مقوله اربعین از طریق فرودگاه شهدای ایلام انجام می شود و با احتساب این مسیر ۱۰ پرواز بین مسیرهای تهران، مشهد و نجف انجام می شود.

یگانه توضیح داد: ۲ پرواز در روز از مسیر ایلام به نجف، پنج پرواز در هفته از مسیر ایلام به مشهد و مابقی پروازهای روزانه نیز در مسیر ایلام به تهران انجام می گیرد.

کاپیتان پرواز ایلام - مشهد نیز گفت: پرواز مسافران شرکت هواپیمایی زاگرس از طریق هواپیمای بویینگ MD ۸۲ به ظرفیت ۱۶۰ نفر انجام می شود.

بهمن زمردیان افزود: این هواپیما از لحاظ قطعات و شرایط فنی تمام استانداردهای روز دنیا را دارد و در صورت تقاضا برای دیگر مقاصد هوایی امکان افزایش پروازها در استان ایلام وجود دارد./ع

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد
|
-
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۳
آقای یگانه شایسته است فکری به حال پروازهای بعدظهر (حداقل 5 عصر به بعد) تهران به ایلام را بکنید. چون هر ایلامی که صبح برای کاری به تهران برود چون بعدظهر پروازی نیست لاجرم باید فردا برگردد که این باعث افزایش هزینه ها و اتاف وقت خواهد شد و متاسفانه هیچ کدام از مدیران قبلی این مشکل را حل نکرند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار