رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند از راه‌اندازی اورژانس هوایی در نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۷۸۶۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۳ 18 August 2015
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند از راه‌اندازی اورژانس هوایی در نهاوند خبر داد.

به گزارش فارس؛جلال‌الدین امیری اظهار کرد: دولت تدبیر و امید با اجرای طرح تحول نظام سلامت توانسته بخشی از مشکلات را از دوش بیماران و خانواده آنها بردارد.

وی با اشاره به اینکه طرح نظام سلامت فرصتی مناسبی است تا مشکلات انبوه گذشته کشور در بخش بهداشت و درمان را تا حدودی رفع کنیم افزود: هر منطقه به فراخور توان و ظرفیت خود توانسته از مزایای این طرح استفاده کند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند در ادامه بخش بهداشت و درمان را بخشی گسترده دانست و گفت: سلامت مردم در کنار داشتن امنیت می‌تواند جامعه را به سمت توسعه سوق دهد.

وی با اشاره به اینکه اورژانس بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان دارای ساختمان کوچکی است که پاسخگوی مراجعات فراوان بیماران نیست، افزود: از این رو قصد داریم یک‌هزار و 200 متر اورژانس جدید با تمام امکانات مدرن درمانی در فضای بیمارستان احداث کنیم که عملیات اجرای این پروژه در شهریورماه امسال آغاز می‌شود.

امیری با اشاره به اینکه یکی از مشکلات نهاوند نداشتن تخت مناسب دیالیز در این شهرستان است، افزود: از آن جا که متاسفانه تعداد مراجعان بیماران کلیوی به مراکز درمانی زیاد شده وجود چهار تخت دیالیز جوابگوی بیماران کلیوی نیست.

وی با بیان اینکه به دنبال توسعه و تجهیز تخت‌های دیالیز در نهاوند هستیم، گفت: هم اکنون ناوگان حمل و نقل بیمار یا همان آمبولانس در خور شأن مردم نهاوند نیست.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند از فرسودگی این ناوگان خبر داد و گفت: تا پایان امسال آمبولانس‌های نهاوند به‌روز می‌شوند و ما برای حمل بیماران نیازمند به اعزام به مراکز استان مجبور نخواهیم شد از ناوگان حمل و نقل دیگر دستگاه‌ها و یا دیگر شهرستان‌ها استفاده کنیم.

وی از راه‌اندازی اورژانس هوایی در نهاوند خبر داد و گفت: پد فرود سیستم هوایی در محل بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان ایجاد شده که نیازمند بازسازی بهتر و مناسب‌تر است.

امیری در ادامه با بیان اینکه راه‌اندازی بلوک‌های زایمانی بدون درد و طبیعی در نهاوند می‌تواند در تولد نوزادان سالم نقش داشته باشد، افزود: راهاندازی این بلوک می‌تواند در کاهش استرس و نگرانی مادر نقش بسزایی داشته باشد.

وی با بیان اینکه امسال هشت بلوک زایمان در محل بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان نهاوند راه‌اندازی می‌شود، افزایش کیفیت در خدمات‌رسانی به بیمار و همراهان او را مهم خواند و گفت: بیمار و همراه او حق دارند از بهترین خدمات درمانی با بهترین تجهیزات بیمارستانی برخوردار باشند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند ادامه داد: به دنبال ایجاد هتلینگ در محل بیمارستان‌های علیمرادیان و شهید حیدری هستیم که در فاز اول توانسته‌ایم با هزینه بیش از یک‌میلیارد و 200 میلیون تومان اقدام به ایجاد هتلینگ در این دو بیمارستان کنیم که موجب رضایت بیمار و همراهان شده است.

وی به ضرورت بهره‌مندی از ظرفیت خیرین در بخش سلامت اشاره کرد و گفت: خیرین سلامت در بخش‌های مختلف درمانی و بهداشتی توانسته‌اند خدمات ارزشمندی به مردم نیازمند و بیماران صعب‌العلاج ارائه کنند که در نهاوند هم با تشکیل مجمع خیرین سلامت توانسته‌ایم خدمات‌دهی به بیماران را افزایش دهیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار