فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام با اشاره به اینکه تمام ظرفیت های اوی با اشاره به اینکه تمام ظرفیت های ایجاد شده در مرز مهران توسط سپاه خارج از بودجه اربعین و جاری استان است گفت:امسال بیش از ١٢ میلیارد تومان در مرز مهران برای استان ایلام از مرکز اعتبار تخصیص یافت که در مرز مهران برای خدمت به زوار هزینه شده است .
کد خبر: ۷۸۹۲۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰ 16 October 2019

به گزارش تابناک ایلام  ؛سردار جمال شاکرمی در نشست خبری با خبرنگاران رسانه‌های مختلف استان در پایانه مرزی مهران با اشاره به اینکه امسال ارائه خدمات در مرز مهران متفاوت است اظهار داشت: ۸۰ درصد خدمات و نیاز‌های موکب‌ها در مهران به صورت مستقیم یا غیر مستقیم توسط سپاه ارائه و تامین می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مجتمع سید شهدا با ظرفیت ۵ هزار نفر برای اسکان دائمی زائرین در مهران با نگاه جهادی برای سال آینده احداث می‌شود افزود: هم اکنون اسکان ۵۰ هزار نفر  شبانه در اقامتگاه‌های تعیین شده واقع در میدان اربعین و پایانه مرزی مهران فراهم شده که درخدمت زوار است.

شاکرمی بیان داشت: ناوگان حمل و نقل عمومی سپاه با ظرفیت یک هزار و ۲۰۰ دستگاه اتوبوس برون شهری و ۷۵۰ دستگاه درون شهری است که در صورت نیاز ۲۵۰ دستگاه از درون شهری به ناوگان برون شهری اضافه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سپاه نگاه امنیتی نسبت به زوار ندارد افزود: مهران امن‌ترین مرز برای تردد زائرین می‌باشد ،در حوزه امنیت مرز هیچگونه مشکلی وجود ندارد و تمامی تردد‌ها با تجهیزات و دوربین‌های کامل در فراتر از مرز مهران ودر همه مناطق کنترل می‌شوند.

فرمانده سپاه استان ادامه داد: گروه‌های چک و خنثی، گروه جنگ نوین، گروه‌های عملیاتی و امنیتی در مرز مستقر هستند و ۱۸۰ نفر بصورت نامحسوس و خاموش امنیت مرز مهران را تامین می‌کنند.

وی یادآور شد: نقد منصافنه و اصولی دستگاه‌های اجرایی از وظایف اصلی رسانه‌ها است و بنده مخالف محافظه کاری رسانه‌ها هستم.

سردار شاکرمی گفت: ایلامی‌ها در فرهنگ پذیرایی از زوار خوش درخشیدند و همه مردم ایلام خادمینی واقعی برای زوار اربعین حسینی هستند.

وی با اشاره به اینکه تمام ظرفیت‌های ایجاد شده در مرز مهران توسط سپاه خارج از بودجه اربعین و جاری استان است افزود:امسال بیش از ١٢ میلیارد تومان در مرز مهران برای استان ایلام از مرکز اعتبار تخصیص یافت که در مرز مهران برای خدمت به زوار هزینه شده است.

به گفته شاکرمی، سپاه استان‌های کرمان، سمنان، کرمانشاه، لرستان و قرارگاه خاتم به عنوان معین استان ایلام در زمینه اسکان، حمل و نقل، تغذیه، درمان، فرهنگی و ... در خدمات رسانی به زائران مشارکت دارند.

وی با بیان اینکه ظرفیت سپاه مردمی است و از بسیج مردمی استفاده می‌کند، گفت: اگرچه ماموریت سپاه پشتیبانی و حضور در مواقع ضروری است، ولی در موضوع اربعین بصورت مستقیم در تمامی حوزه‌ها پیشرو است.

سپاه از هیچ تلاشی برای خدمت رسانی به زائران دریغ نخواهد کرد/ مخالف محافظه کاری رسانه ها هستم/بهرمندی 43هزار و ۲۰۰ زائر از خدمات درمانی رایگان سپاه /مجمع اسکان زائرین با ظرفیت 5 هزار نفر در مهران احداث می شود

بهرمندی ۴۳ هزار و ۲۰۰ زائر از خدمات درمانی رایگان سپاه

مسئول بسیج رسانه سپاه ایلام در حاشیه بازدید خبرنگاران در پایانه مرزی مهران اظهار داشت: ۴۳ هزار و ۲۰۰ زائر از خدمات درمانی رایگان پایگاه‌های سپاه استان ایلام در مرز مهران از ۱۳ مهرماه جاری تاکنون بهره‌مند شدند.

سرهنگ غلامرضا علیمحمدی افزود: مجتمع درمانی سپاه در میدان اربعین در پایانه مرزی مهران مستقر شده و با یک بیمارستان صحرایی با گسترش سه واحد جراحی، رادیولوژی، اورژانس، دندانپزشکی، اطفال، زنان به زائران خدمات رایگان ارائه می‌کند.

وی ادامه داد: این مجتمع با ۱۹۰ کادر درمانی، ۱۰ پزشک متخصص و ۱۰ اتوبوس اورژانس به زائران اربعین حسینی خدمت رسانی می‌کند.

مسئول بسیج رسانه سپاه ایلام با بیان اینکه خدمت رسانی درمانی به زائران تا بعد از اربعین ادامه دارد و افزود: روزانه بین ۴ تا ۵ هزار خدمت درمانی به زائران ارائه می‌شود و چهار دستگاه آمبولانس نیز برای اعزام مصدومان در این مجتمع مستقر است.

سپاه از هیچ تلاشی برای خدمت رسانی به زائران دریغ نخواهد کرد/ مخالف محافظه کاری رسانه ها هستم/بهرمندی 43هزار و ۲۰۰ زائر از خدمات درمانی رایگان سپاه /مجمع اسکان زائرین با ظرفیت 5 هزار نفر در مهران احداث می شود

کلینیک تخصصی جامعه پزشکی سپاه ایلام در سه نوبت کاری در مرز فعالیت می‌کند

رئیس جامعه پزشکی سپاه استان ایلام گفت: این کلینیک برای ششمین سال در مهران استقرار یافته که دارای خدماتی از قبیل: دندانپزشکی، آزمایشگاه تخصصی با مشارکت آزمایشگاه دکتر صبور و فیزیوتراپی با مشارکت ۴۰ نفر پزشک متخصص از استان ایلام و استان‌های معین است.

سرهنگ ساسان زمانی افزود: این کلینیک در سه نوبت کاری از ۱۸ مهرماه آغاز بکار کرده و خدمات آن تا پایان اربعین ادامه دارد.

وی بیان داشت: در این بازه زمانی تاکنون ۸۵۰ نفر از خدمات دندانپزشکی، ۳۶۰ نفز از خدمات فیزیوتراپی و ۵۵۰ نفر نیز از خدمات آزمایشگاهی بهره‌مند شده اند.

سپاه از هیچ تلاشی برای خدمت رسانی به زائران دریغ نخواهد کرد/ مخالف محافظه کاری رسانه ها هستم/بهرمندی 43هزار و ۲۰۰ زائر از خدمات درمانی رایگان سپاه /مجمع اسکان زائرین با ظرفیت 5 هزار نفر در مهران احداث می شود

 /م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار