رئیس پلیس راهور ناجا ؛
رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به اینکه ۹۷ درصد زائران از طریق مرزهای زمینی و ۳ درصد از طریق مرزهای هوایی تردد داشته اند، گفت: بر اساس اینکه ۵۶ درصد تردد و موج بازگشت از طریق مرز مهران انجام می شود، تمرکز پلیس راهور در موج بازگشت روی مرز مهران است.
کد خبر: ۷۸۹۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵ 17 October 2019

 به گزارش تابناک ایلام؛سردار سید کمال هادیانفر اظهار داشت: نردیک به سه میلیون زائر از کشور خارج شده و یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر وارد کشور شده است.

وی عنوان کرد: هنوز یک میلیون و ۷۰۰ هزار زائر در عراق هستند.

سردار هادیانفر با اشاره به اینکه ۹۷ درصد زائران از طریق مرزهای زمینی و ۳ درصد از طریق مرزهای هوایی تردد داشته اند، گفت: بر اساس اینکه ۵۶ درصد تردد  و موج بازگشت از طریق مرز مهران انجام می شود، تمرکز پلیس راهور در موج بازگشت روی مرز مهران است.

وی تصریح کرد: اگر زائران برای بازگشت تمرکز در روزهای شنبه و یکشنبه داشته باشند، قطعا شاهد ترافیک سنگین در محورهای استان و مرز خواهیم داشت.

رئیس پلیس راهور ناجا افزود: بر همین اساس طرح های اضطراری و محدودیت های ترافیکی، یک طرفه کردن بعضی از محورها در استان برای کاهش بار ترافیکی اجرایی می شود.

هادیانفر با اشاره به اینکه اگر زائران همکاری کنند و موج بازگشت طی این پنج شش روز انجام شود و به نوعی سفرها مدیریت شده باشد، گفت: قطعا طرح وزارت راه و شهرسازی یعنی طرح جابجایی دو مرحله ای اجرا نمی شود و محدودیت ترافیکی خیلی کمتر انجام می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار