وزیر راه و شهرسازی ؛
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه اتوبوس کافی در مرزهای ۴گانه وجود دارد، گفت: ۴۰ درصد زوار با وسایل نقلیه عمومی تردد می کنند.
کد خبر: ۷۸۹۴۵۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۱ 17 October 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ محمد اسلامی ظهر پنجشنبه در سفر به استان ایلام و بازدید از مرز مهران اظهار داشت: امسال پیش بینی شده بود که بیش از سه میلیون زائر از مرزهای کشور به سمت عتبات عالیات خارج شوند.

وی گفت: نگرانی هایی بابت بازگشت وجود داشت، ولی ۱۱ هزار دستگاه اتوبوس برای این ایام اختصاص یافت و هم اکنون با مراجعه به پایانه مرزی چهارگانه حداقل سه هزار دستگاه اتوبوس در هر پایانه وجود دارد.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه ۴۰ درصد زوار با وسایل نقلیه عمومی استفاده کرده اند، افزود: بر همین اساس علاوه بر افزایش ظرفیت ها اتوبوس، ظرفیت قطارها نیز افزایش پیدا کرده است.

وی تصریح کرد: وزارت راه و شهرسازی علاوه بر تامین بخش ناوگان حمل و نقل عمومی، نسبت به توسعه زیرساخت ها جاده ای اقدام کرده است.

اسلامی افزود: جاده ۱۰۲ کیلومتری ایلام-مهران بیش از ۹۰ کیلومتر آن چهارخطه شده است.

وی با اشاره به اینکه توسعه راه های منتهی به مرز مهران در دستور کار قرار دارد، افزود: سعی شده گره های ترافیکی سال های گذشته برای اربعین امسال رفع شود.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره توسعه راه ها و ریلی در مرزهای کشور و متصل شدن به عراق گفت: آزادراه پل زال به مرز چیلات و متصل شدن به عراق نیز طراحی شده که این طرح بیشتر مقدمات آن فراهم شده است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار