استاندار ایلام ؛
استاندار ایلام گفت: نشست‌ها و جلسه‌های عمومی و اجلاس‌های استانی باید به منظور جلوگیری از اختلال یا وقفه در خدمت‌رسانی به موقع به مردم در ساعات غیراداری برگزار شوند.
کد خبر: ۸۰۰۲۴۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۶ 25 November 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ قاسم سلیمانی‌دشتکی در پنجمین اجلاس استانی نماز ایلام افزود: این نشست‌ها که با حضور عموم‌ مسوؤلان برگزار می‌شود باید در ساعات غیراداری برگزار تا خدمت‌رسانی در دستگاه‌های اجرایی به موقع انجام شود.

وی یادآور شد: در این زمینه تنها در مواقع ضروری و اضطراری برگزاری جلسات در ساعت اداری در دستور کار قرار گیرد.

استاندار ایلام در خصوص اهمیت فریضه الهی نماز گفت: رفتارها در خانواده شکل گرفته و در مدارس قوام می‌یابد و بعد از مدرسه نیز تداوم خواهد داشت که در این زمینه رفتار اقامه نماز نیز مستثنی نیست.

سلیمانی‌دشتکی افزود: رفتارهای عمومی انسان‌ساز و آموزه‌های دینی باید در خانواده شکل گیرد و توسط اولیا مدارس تقویت شود که در این زمینه مساله نماز نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه مسوؤلان و مدیران باید الگوی مردم باشند، اظهار داشت: این افراد باید به فریضه الهی و واجب نماز اهتمام داشته و ترویج دهنده این واجب الهی باشند.

به گفته وی، اقامه نماز انسان را از دروغ و ظلم دور می‌کند و مسوؤلان با اقامه این فریضه، خدمت به مردم و نظام، صداقت، حقیقت و خداشناسی را سرلوحه کارشان قرار دهند.

در این آیین از دستگاه‌های برتر و همچنین فرهنگیان و دانش‌آموزان برتر در حوزه فعالیت‌های مرتبط با نماز تقدیر شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار