استاندار ایلام ؛
استاندار ایلام گفت : اگر مردم نباشند ما هم نیستیم و باید همه تلاش کنیم سرمایه گذاری صورت گیرد، اشتغال ایجاد شود و رونق اقتصادی برای مردم شکل گیرد و مسئولین هم در این راه باید موانع را بردارند.
کد خبر: ۸۲۰۶۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۷ 05 February 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛ قاسم سلیمانی دشتکی  در یکصد و پنجمین نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان گفت: اگر مدیران معتقد به خدمتگذاری هستند بایست در عمل این مهم را ثابت کنند و از راهها و روشهای قانونی کار مردم را راه بیاندازند و اگر در این مسیر زیرمجموعه ها مانع تراشی می کنند آنها را از سر راه بردارند.

وی در ادامه با اشاره به این مطلب که در مجموع از عملکرد مدیران راضی هستم، ادامه داد: مدیرانی داریم که خودشان به دنبال کار مردم هستند و در این راه پیش قدم می شوند اما برعکس مدیرانی نیز وجود دارند که با تنگ نظری تصمیمات آنها مانع خدمت رسانی به مردم می شود که بایست این رویه را اصلاح کنند.

رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی استان با تأکید بر راه اندازی به موقع کار مردم و خدمت به مردم خاطر نشان کرد: اگر مردم نباشند ما هم نیستیم و باید همه تلاش کنیم سرمایه گذاری صورت گیرد، اشتغال ایجاد شود و رونق اقتصادی برای مردم شکل گیرد و مسئولین هم در این راه باید موانع را بردارند.

استاندار ایلام با اشاره وضعیت مالی کشور به پروژه های اقتصاد مقاومتی در سال ۹۸ تأکید کرد و گفت: باید پروژه هایی که ضرورت و اولویت بالاتری برای استان دارند و دستگاه های مربوطه خود توان انجام کار را دارند در دستور کار قرار گیرند.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود از رشد ۳۴ درصدی اعتبارات اربعین خبر داد و گفت: در بودجه ۹۹ اعتبارات اربعین به ۸۲ میلیارد تومان افزایش یافته است.

سلیمانی دشتکی در ادامه بر اهمیت زیر ساخت های اربعین و مرز تاکید کرد و گفت: کار بازارچه های چیلات، چنگوله و هلاله شمالی در اولویت قرار دارد و بایست از منابع مختلف ازجمله اربعین، بحران، منابع داخلی و مرزی برای این مهم استفاده کرد.

وی در ادامه با اشاره به آماده شدن زیرساخت های چیلات و چنگوله، اظهار داشت: زمینه برای ایجاد بازارچه هلاله شمالی نیز وجود دارد و در این زمینه ما دستور معاون اول را گرفته ایم.

وی افزود: طرح های بسیار خوبی در مرز شکل گرفته است، امیدواریم به سرعت عملیات اجرایی آنها ادامه یابد و البته اعتبارات خوبی نیز در راه است که انشاء الله تا اربعین پیش رو این پروژه ها به سرانجام برسند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار