فرماندار مهران:
فرماندار مهران گفت: کنترل مبادی ورودی کالای قاچاق در مرز بین‌المللی مهران تشدید می‌شود.
کد خبر: ۸۳۱۳۸
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۱ 26 August 2015

به گزارش تابناک ایلام،، مراد ناصری امروز در جلسه مبارزه با کالا و ارز قاچاق در مهران، ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد وخاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: مبارزه با قاچاق کالا و ارز اهمیت ویژه‌ای دارد.

وی افزود: ادارات متولی این امر نیز باید فعالیت و تلاش‌های موثری در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در شهرستان داشته باشند.

فرماندار مهران عنوان کرد: با تلاش و جدیت آن دسته از مشکلاتی که مربوط به شهرستان می‌شود را باید با نا‌امن کردن فضای عرضه کالای قاچاق، تشدید کنترل مبادی ورودی کالای قاچاق، برگزاری مانور گشت مشترک با حضور نمایندگان دستگاه‌های ذیربط انجام داد.

وی گفت: همچنین نظارت بر دستگاه‌های xray پایانه مسافری مهران از طریق دستگاه‌های ذیربط به ویژه گمرک استان و مدیریت پایانه مرزی، فعال‌سازی ایست بازرسی (سه راهی جندالله، ورودی و خروجی شهر) و گشت شبانه روزی فعال در سطح شهر و روستاهای تابعه شهرستان، نصب بنرهای تبلیغاتی در نقاط مختلف شهرستان اجرا شود.

ناصری خاطرنشان کرد: مسئولان همچنین باید انجام امور فرهنگی و آموزشی و اطلاع‌رسانی از مضرات اقتصادی قاچاق برای جامعه و زدودن فرهنگ غلط مبنی بر برتری کالای خارجی را در اولویت کار خود قرار بدهند.

انتهای پیام/ع


منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار