علیرضا حسن پور گفت: بر این اساس تعزیرات حکومتی استان همدان همزمان با سراسر کشور علاوه بر طرح کرونا، اجرای طرح ضیافت ۹۹ را از ۳۰ فروردین شروع کرده است.
کد خبر: ۸۴۰۴۷۲
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۶ 19 April 2020
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از آغاز طرح نظارتی «ضیافت ۹۹» توسط تعزیرات حکومتی همدان خبر داد.

به گزارش مهر،حسن پور با بیان اینکه طرح نظارتی ویژه ماه رمضان توسط تعزیرات حکومتی استان همدان کلید خورد، گفت: همزمان با اجرای طرح کرونا در آستانه شروع ماه مبارک رمضان طرح نظارتی ضیافت ۹۹ با همکاری سایر دستگاه‌ها و با هدف پیشگیری از وقوع تخلفات در مرکز استان و شهرستان‌ها اجرامی شود.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: با توجه به اینکه تعزیرات حکومتی رکن قضائی بازار است و وظیفه ذاتی آن رسیدگی به پرونده‌ها و صدور حکم است با در پیش بودن ماه رمضان و افزایش تقاضای عمومی برای خرید برخی کالا‌ها از قبیل: مواد لبنی، قند و شکر، خرما، مواد پروتئینی، برنج، روغن، زولبیا و بامیه ضرورت نظارت و کنترل بر بازار با رویکرد پیشگیرانه مضاعف شده است.

حسن پور ادامه داد: بر این اساس تعزیرات حکومتی استان همدان همزمان با سراسر کشور علاوه بر طرح کرونا، اجرای طرح ضیافت ۹۹ را از ۳۰ فروردین شروع کرده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان اضافه کرد: این طرح از ۳۰ فروردین شروع شده و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد و هرگونه تخلف خارج از نوبت رسیدگی خواهد شد.

وی یادآور شد: تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل، تلفن گویای ۱۲۴ و سامانه www.۱۲۴.ir سازمان صنعت، معدن و تجارت و تارنمای t۱۳۵.ir آماده دریافت گزارش مردم است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار