کد خبر: ۸۴۰۵۳
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۷ 27 August 2015

رشت - ایرنا - مدیرکل بیمه سلامت استان گیلان گفت : در زمان حاضر همه بیماران خاص در گیلان شامل دو هزار و 810 نفر، از کارت هوشمند برخوردار هستند.
[دو هزار و 810 بیمار خاص در گیلان از کارت هوشمند برخوردارند]

علی اکبری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود : بیماران خاص دارای کارت هوشمند داروهای های را از طریق این کارت رایگان دریافت می کنند.
وی تالاسمی، هموفیلی، دیالیزی، گیرندگان پیوند کلیه و MS را در زمره بیماران خاص معرفی کرد و اظهار کرد : این بیماران ، بدون پرداخت هزینه و دفترچه بیمه کارت هوشمند مخصوص بیماران خاص دریافت می کنند.
وی بیان کرد : 90 درصد هزینه های خدمات بستری و 70 درصد هزینه های خدمات سرپایی مورد تعهد از قبیل پاراکلینیک ، دارو ، ویزیت پزشکان و خدمات قابل انجام در مطب در مراکز تشخیصی درمانی طرف قرارداد طبق بسته بیمه پایه بر مبنای تعرفه بخش دولتی هیات وزیران در تعهد سازمان بیمه سلامت ایران قرار دارد.
مدیرکل بیمه سلامت استان گیلان خاطر نشان کرد : بخشی از هزینه های بستری بیمه شدگان در مراکز غیرطرف قرارداد با رعایت ضوابط در واحد خسارت متفرقه ادارات کل بیمه سلامت استانی قابل بررسی و پرداخت است.
وی تصریح کرد : سازمان بیمه سلامت ایران، ماموریت دارد برای کاهش مخاطرات مالی با گسترش و توسعه بیمه همگانی پایه سلامت، امکان بهره مندی عادلانه از خدمات مطلوب، اثربخش ، زمینه حفظ و ارتقاء سلامت را برای همه جامعه تحت پوشش فراهم کند.
وی سازمان بیمه سلامت ایران را سازمانی معتبر، مشتری مدار و دانش محور دانست و اظهار کرد : توسعه کمی و کیفی خدمات بیمه سلامت، دستیابی به پوشش فراگیر خدمات سلامت، رفع همپوشانی بیمه ای و بسط و گسترس برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع از جمله رسالت بیمه سلامت است.
در زمان حاضر ، یک میلیون و 560 هزار نفر در استان گیلان تحت پوشش بیمه سلامت هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار