اما امروز خبری از یک منبع موثق واصل شد که مدیرکل آموزش وپرورش استان ایلام تغییر کرده و کمتر از چند ساعت دیگر ،"اسفندیار رستم زاد "جای خود رابه "رضا زینی وند" خواهد داد .
کد خبر: ۸۴۱۱۵۲
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸ 22 April 2020

تابناک ایلام::تقریبا نیمه اول اسفند سال گذشته ،یعنی کمتر از دوماه پیش بود که این رسانه در مطلبی از تغییر در مدیریت دو دستگاه اجرایی استان خبر داد ،تغییر مدیر کل آموزش وپرورش و مدیر کل کتابخانه های استان ایلام !

اینجا بخوانید 

موج تغییرات مدیریتی در استان /دومدیرکلی که پیشقراول تغییرات خواهند بود 

هنوز ماه اسفند به سر نیامده بود که سمیه حیدری بر صندلی مدیرکلی کتابخانه های استان تکیه زد تا اولین تغییر پیش بینی شده در این مطلب به واقعیت بپیوندد. هرچند همزمان  خبرها  از تلاش  برای تغییر مدیرکل آموزش وپرورش استان حکایت داشت ،اما با این وجود استاندار ایلام در گفتگو با این رسانه گفت ؛در این خصوص هرگز تسلیم فشارها نخواهم شد وفعلا هیچگونه برنامه ای برای  تغییر مدیر کل این  دستگاه وجود ندارد.

اینجا بخوانید 

فعلا برنامه ای برای تغییر مدیرکل آموزش وپرورش نداریم 

اما امروز خبری از یک منبع موثق واصل شد که مدیرکل آموزش وپرورش استان ایلام تغییر کرده و کمتر از چند روز دیگر ،"اسفندیار رستم زاد "جای خود رابه "رضا زینی وند" خواهد داد .

از آنجاییکه از مدتها قبل زمزمه تغییر مدیرکل این دستگاه مهم در فضای مجازی وحقیقی استان به گوش می رسد و استاندار ایلام هم همواره بر این موضوع تاکید داشته اند که تغییر این مدیر کل در دستور کار نیست وهرگز تسلیم فشارها نمی شود ،پس این تغییر چگونه صورت گرفته است؟!

چگونه است که با لابی گری فردی در وزارت آموزش وپرورش وبا وجود تمامی ظرفیت های موجود در اداره کل آمورش وپرورش استان که می توانند نیاز مدیریت تمامی ادارات کل استانها را تامین نمایند ،فردی باید سکان این دستگاه را در دست یگیرد که قبلا در استان دیگری آزمایش خود را پس داده واز این منصب کنار گذاشته شده است ؟!

درحالیکه به رغم انتقاداتی که به رویه کاری مدیرکل فعلی وارد است ،آیا با وجود اشرافی که ایشان به چند وچون مدیریت این دستگاه عظیم دست یافته و در شرایط حساس کنونی که بحران کرونا بدترین شرایط رابرای نظام آموزشی کشور رقم زده ،آیا این تغییر عاقلانه بوده و از مبنای علمی ومنطقی برخوردار است ؟!

انتظار می رود استاندار ایلام ونمایندگان استان برای این سوال پاسخ قانع کننده ای در چنته داشته باشند که چرا بایستی ظرفیت های انسانی این اداره کل در زیر نگاه سنگین ورفتار لابی گران وزراتخانه له شده ومجالی برای عرض اندام به  ارزش افزوده مدیریتی استان داده نشود؟!

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰
فرهنگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
خسته نباشی آقای اسدی همینطوره که فرمایش می کنید. حالا که رستم زاد سوار بر کاره عوض میشه. سوال بنده از استاندار فهیم استان اینه .یعنی کسی تو این استان نیست تا یک مدیریرکه یک ماه پیش به خاطر ضعف عملکرد شبانه کنار می زنند. همون مدیر رو میارن برای آموزش و پروش. چرا . چون داماد کلانتری است چون فامیل زینی وند وزارت خانه است. اخه ما معلمها دادمان به کجا بریم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
آموزش و پرورش میدان بازی اربابان قدرت است . قدرتمندان تهران نشین سرنوشت همه را تعیین می کنند .
داراب
|
Netherlands
|
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
سلیمانی استانداری که استان ایلام را به رابطه فروخت
محمود شفیعی
|
-
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
چرا باید مدیرکلی به قدرت مندی جناب اقای رستمزاد کنار زده شود و با پارتی بازی معاون وزیر اموزش و پرورش مجتبی زینی وند فردی از اقوام خود را به مدیر کلی برگزیند تمام مقامات استان از جمله امام جمعه و استاندار با برکناری جناب اقای اسفندیار رستمزاد مخالف هستند ولی ایلام بازیچه دسته مقامات بالاتر مانند جناب اقای مجتبی زینی وند شده اند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
همین قدرتمند بودن هاآموزش وپرورش روبه این روز انداخته !!!من که جز روزمرگی چیزی نمی بینم تازه بعضی شهرستانهادوماهه همینم تعطیل کردن خوابیدن
کریمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
واقعا حقش بود اینجوری بی اعتبار بشه تا بدونه ظلم کردن در حق دیگران و حق دیگران رو پایمال کردن چه عقوبتی داره! استخدامی پارسال خیلی از اقوام و آشنایان خودش رو با پارتی بازی با نامردی قبول کرد خدا جوابشو داد!
عاشقان ولایت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
مگه خود رستم زاد با همین رویه به مسند قدرت نشستند شما استاداسدی داری سنگ چی را به سینه می زنی اون موقع که ایشان به این مدیر کلی رسیدند شما کجا بودی رستم زاد اگه تونست یک کلاس را اداره بکنه شما هر چی خواستید بنویس ایشان وبازرسش ازادی مگه با عجز والتماس بردن پیش وکیل الدوله به این جایگاه رسیدن تا بوده همین بوده شما زیاد نگران اقای رستم زاد ودار دسته ازادی نباش حق را بنویس چون باطال را همه فرهنگیان خیلی وقته می دانند
احمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
رستم زاد آدم .......بود واقعا... خدا روشکر برکنار شد... خدا حق همه اونایی که توی آزمون استخدامی با پارتی بازی این آدم از حقشون محروم شدن از جونش دربیاره... خیلی از بچه های باسواد رو توی مصاحبه با پارتی بازی رد کرد که بیسوادهایی مثل خودش بچه های مردم رو بدبخت کنن... ـ
مرادیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
استخدامی پارسال که اونقدر پارتی بازی کرد حد و حساب نداشت. چند تا از بچه ها که دکتری داشتند و نمره اول آزمون کتبی بودند توی مصاحبه با همدستی شیری که سرپرست سابق دانشگاه فرهنگیان بود جوری نمراتشون رو مهندسی کرده بود که چندتا لیسانس فامیل خودشون و قلی وندی ها به جای اونها قبول شدند!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
دکتررضازینی وندمقدم مدیرکل محترم آموزش وپرورش استان ایلام انسان مومن،باسواد وپرتلاشی هست چرابعضی هابیخودی از زمین وزمان شاکی هستید،،،آقای رستم زادبا انتصاب افرادبیسوادی مثل خودش درراس مدیریت آموزش وپرورش شهرستانهای استان بزرگترین ظلم رادرحق مردم،معلمان ودانش آموزان روا داشت
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار