معاون رئیس جمهور: با کاهش وضعیت کرونا در کشور تا نیمه دوم تابستان، آزمون استخدامی برگزار و از میان 500 تا 600 هزار شرکت کننده 35 تا 40 هزار نفر در بدنه دولت استخدام خواهند شد.
کد خبر: ۸۴۲۹۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۴ 27 April 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، معاون رئیس جمهور در مورد روند استخدامی در کشور متاثر از کرونا در سال 99 نیز گفت:  مجوزهایی که دولت به دستگاهها صادر می کند بر اساس یک سری قواعد است که متناسب با خروج و بازنشتگی نیروی انسانی است و از سویی دیگر آزمون های استخدامی در کشور دو نوبت در سال و در صورت کم بودن متقاضی یک نوبت برگزار می شود که زمان آنها اواخر تابستان و فصل پائیز است. 

انصاری با اعلام امیدواری از کاهش وضعیت مبتلایان به کرونا در کشور و از سر گیری فعالیت های عادی از نیمه دوم تابستان گفت: .  
در این شرایط برگزاری آزمون عملی خواهد شد و این امر به سبب اینکه در هر دو آزمون کنکور و آزمون استخدامی سازمان سنجش با رعایت تمهیدات مجری خواهد بود  این موضوع می تواند عملی شود. 
او گفت: از میان 50 تا 60 هزار شرکت کننده و بر اساس مجوز هایی که دولت به دستگاهها در سراسر کشور خواهد داد، 35 تا 40 هزار نفر نیروی جدید در بدنه دولت استخدام خواهند شد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار