کد خبر: ۸۴۴۳۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۹ 01 May 2020

تابناک/سردار محمد عبدالله‌پور، فرمانده سپاه قدس گیلان با صدور پیامی فرا رسیدن ایام گرامیداشت مقام معلم را تبریک گفت.

تابناک/ سردار محمد عبدالله‌پور، فرما نده سپاه قدس گیلان با صدور پیامی فرا رسیدن ایام گرامیداشت مقام معلم را تبریک گفت.

 

متن پیام به شرح زیر است:

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

 

بی‌تردید مقام معلم یکی از شئون الهی است که خداوند متعال، از وجود خود این شأن عظیم را در وجود انبیای الهی و اولیای پاک خود نهاده است و چه بسیار انسان‌هایی که با پذیرش مسئولیتي خطیر، قدم در این مسیر الهی گذاشته‌اند و خود الگوی صداقت و انسانیت هستند و همواره در طول تاریخ تشنگان معرفت و دانش را سیراب می‌کنند.

 

پاسداشت ۱۲ اردیبهشت‌ماه، سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری(ره) این معلم مجاهد نستوه و مخلص در عرصه تعلیم و تربیت، همه ساله فرصت مغتنمی است برای ما تا گوشه‌ای از زحمات و مجاهدت‌های معلمانی که همه وجود و هستی خود را وقف تربیت و تعلیم نسل آینده ساز می‌کنند، قدردانی کنيم که به حق تجلیل از تمام انسانیت و خوبی‌ها است.

 

این مناسبت فرخنده را بر مجموعه معلمان و اساتید فرهيخته مدارس و دانشگاه‌ها و همه دست‌اندركاران دلسوز نظام تعلیم و تربیت کشور که در راه اعتلای پرورش و آموزش نوگلانِ میهن عزیزمان با هدف ايجاد كشوری الگو در جهت تحقق تمدن نوين اسلامی، خالصانه قدم برمی‌دارند تبریک عرض می‌کنیم.

 

یکی از آثار و برکات نام‌گذاری این مناسبت به هفته معلم در جامعه اسلامی ما، ارتقای شأن و جایگاه معلم در پرتو اندیشه‌های انسان ساز شهید مطهری است. معلمی که با نجابت تمام در برابر همه مشکلات صبوری کرد و ذره‌ای از انجام رسالت اصلی که همان تربیت نسل مورد نیاز آینده نظام مقدس اسلامی است فروگذار نکرد.

 

مسئولین کشور که مستقیم و غیرمستقیم در امر حمایت و پشتیبانی از این قشر فرهیخته و نیز دستگاه بزرگ و مهم آموزش و پرورش نقش دارند، باید همه تلاش عملی خود را در رفع مشکلات و موانعشان بکار گیرند و در راستای تکریم و ارتقای جایگاه معلم در بین اقشار مختلف جامعه، گام‌های بلندی بردارند تا امیدی که سرمایه داران صهیونیست و نظام سلطه در تربیت نسل دلخواه خود در این کشور دارند را به نومیدی بدل کنند.

 

اینجانب در پایان ضمن تبریک مجدد هفته معلم و همچنین هفته بسیج فرهنگیان به همه زحمتکشان سنگر تعلیم و تربیت به ویژه معلمان و دبیران گرامی در اقصی نقاط کشور آرزوی توفیقات روزافزون ايشان را در پرتو رهنمودهای مقام عظمای ولایت و در ظل توجهات حضرت بقیه الله الاعظم(عج) آرزومند است.

 

سرتیپ دوم پاسدار محمد عبدالله‌پور

فرمانده سپاه قدس گیلان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار