امام جمعه ارومیه:
امام جمعه ارومیه گفت:تاکید مقام معظم رهبری این است که مواضع انقلابی را صریح و محکم بیان کنید چون صراحت سبب می‌شود که انسان سست نشده و با صراحت بگویید که آمریکا دشمن ما است.
کد خبر: ۸۴۷۲۶
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰ 29 August 2015
سیدمهدی قریشی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته ارومیه با دعوت مردم به رعایت تقوای الهی و تبریک هفته دولت بر دولتمردان جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: بر تمامی مردم وظیفه است که به دولت کمک کرده و با رعایت احکام دین آنها را یاری کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی افزود: این یک افتخار بزرگ است که افرادی در دولت مشغول به کار هستند که از ملت درخواست دعای خیر برای موفقیت خود می‌کنند.

وی با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در دیدار اعضای هیئت دولت گفت: ایشان فرمودند، مهمترین مسئله ما غافل نشدن از دشمن است چون دشمن رویا و خیالی نبوده و استکبار جهانی دشمن بزرگ ملت ایران است و همه مسئولان باید در میدان باشند و از دشمن غافل نشوند.

قریشی افزود: خداوند متعال در قرآن کریم می‌فرماید، ای مسلمانان مراقب باشید که کافران و دشمنان را دست کم نگیرید و نکند یادتان برود که در میدان هستید بنابراین از سنگرها دفاع کنید تا دشمن از پشت سر حمله نکرده و شما را از بین نبرد.

امام جمعه ارومیه تصریح کرد: دومین تاکید مقام معظم رهبری این است که مواضع انقلابی را صریح و محکم بیان کنید چون صراحت سبب می‌شود که انسان سست نشده و با صراحت بگویید که آمریکا دشمن ما است.

قریشی گفت: در این باره هیئت مذاکره کننده گاهی با صراحت سخنان خود را بیان می‌کرد و با صراحت می‌گفت که کسی حق ندارد به یک ایرانی توهین کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گفت: باید از برگزاری جشنوارها، تئاترها و برنامهایی که به فرهنگ، دین و اسلام ضرر می‌رساند جلوگیری کره و مسائل فرهنگی سالم تولید شوند و ما مسئولان نیز باید مسائل فرهنگی را مدیریت کنیم.

وی با تاکید بر اینکه بودجه فرهنگی باید حساب شده در مملکت خرج شود اظهار داشت: باید مسئولان فرهنگی این موضوع را سیاست‌گذاری کرده و در راستای مسائل دین و اسلام قدم بردارند.

امام جمعه ارومیه تصریح کرد: بنابراین از استاندار آذربایجان‌غربی می‌خواهیم که خود نظارت دقیقی بر مسائل فرهنگی داشته باشد.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه به زمان بازگشایی مدارس نزدیک می‌شویم، یک راه نفوذ دشمن وارد کردن اقلام تحریر غیر اسلامی مانند عروسک باربی است بنابراین باید نمادهایی که بر روی لوازم تحریر چاپ می‌شوند را کنترل کنیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار