ماموران جنگلبانی هند با خوش شانسی از حمله خطرناک یک فیل جان سالم بدر بردند.
کد خبر: ۸۴۹۸۹۶
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶ 13 May 2020

حمله فیل

به گزارش تابناک سمنان: هندوستان و فیل. دو واژه‌ای که با هم عجین هستند. صرف نظر از ضرب المثل معروف " فیلش یاد هندوستان کرده " که این دو واژه را در کنار هم در ذهن ما متبادر می کند هند به عنوان یکی از مکان‌های محل زیست این جانور غول پیکر در جهان شناخته می‌شود. حتی در زمان‌های گذشته هندی‌ها از فیل برای حمله به کشور‌هایی که با آن وارد جنگ می‌شدند استفاده می‌کردند. در این کشور گونه‌ای از فیل آسیایی با نام فیل هندی زندگی می‌کند.

اما ویدئویی گه به تازگی منتشر شده است فرار معجزه آسای تعدادی از ماموران جنگلبانی هند از حمله یک فیل عصبانی را به تصویر می‌کشد. این ماموران در حال عبور از منطقه جنگلی " پولاچی " بودند که مورد حمله این حیوان قرار گرفتند. در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که ماموران با خودروی خود در حال فرار هستند این فیل به تعقیب آن‌ها می‌پردازد. این ویدئو نشان می‌دهد ماموران با حرکت رو به عقب خوردوی خود تلاش می‌کنند از دست فیلی که از روبه رو به آن‌ها حمله ور شده فرار کنند.

 

در این حادثه این فیل توانست خود را به خودروی ماموران برساند و به آن آسیب وارد کند. ویدئوی منتشر شده خسارتی را که این حیوان به کاپوت خودروی جنگلبانی وارد کرده نشان می‌دهد. بنا به گزارش رسانه‌های محلی هند در این حادثه به ماموران آسیبی وارد نشد. ظاهرا ماموران توانسته بودند پیش از رسیدن فیل خودرو را ترک کنند. این حادثه روز شنبه و در مزارع کشاورزی در منطقه " سارکاپاتی " رخ داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار