رئیس دانشگاه پیام نور ایلام:
رئیس دانشگاه پیام نور ایلام گفت: دانشجویان کم بضاعت در زمان تحصیل از حمایت ویژه این دانشگاه برخوردار بوده و هیچ دانشجویی به خاطر مشکلات شهریه از تحصیل محروم نمی شود.
کد خبر: ۸۴۹۹۶۸
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۵ 13 May 2020

 به گزارش تابناک ایلام، عباس سهراب زاده گفت: این مرکز آموزشی هم اکنون در ۹ شهرستان این استان دارای مرکز دانشگاهی فعال است.

وی افزود: با همه مشکلاتی که در سالهای اخیر پیش روی فعالیت‌های آموزشی این دانشگاه قرار گرفته ما همچنان با تمام توان خود به فعالیت‌های علمی و فرهنگی خود در این استان ادامه می‌دهیم.

سهراب زاده کاسته شدن از شمار دانشجویان را یکی از مشکلات این دانشگاه برشمرد و گفت: این موضوع عمدتاً متأثر از افزایش شمار مراکز آموزشی و دانشگاهی در کشور و این استان است.

رئیس دانشگاه پیام نور ایلام توجه به نیاز دانشجویان کم بضاعت و نیازمند را از سیاست‌های این دانشگاه برشمرد و گفت: نگاه ما این است که تا جایی که بتوانیم به این افراد کمک می‌کنیم و هیچ دانشجوی نیازمندی بخاطر شهریه و مشکلات مالی از تحصیل محروم نمی‌شود.

وی ادامه داد: این دانشگاه همواره با کمیته امداد در زمینه‌های علمی و فرهنگی در تعامل بوده و ما همچنان آمادگی داریم که به این همکاری و تعاملات ادامه دهیم./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار