مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام:
مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام گفت: برنامه های هفته روابط عمومی امسال با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۱۱۰۶
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰ 17 May 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ آیت قیصربیگی ضمن تبریک هفته روابط عمومی افزود: این برنامه ها از  شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه همزمان با روز ملی ارتباطات و روابط عمومی با غبارروبی مزار شهدای گمنام و ادای احترام به مقام شامخ شهدا آغاز می شود.

وی  ادامه داد: نشست ویدئو کنفرانس استاندار ایلام با مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی و فرمانداری ها، دیدار هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، تجلیل از روابط عمومی های فعال، نشست فضای مجازی با روابط عمومی ها و برگزاری دوره های آموزشی ویژه مدیران روابط عمومی از برنامه های هفته روابط عمومی در استان است که  با رعایت و در نظر گرفتن پروتکل های بهداشتی با توجه به شیوع بیماری کرونا برگزار می شود.

مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام بیان کرد: در این هفته همچنین به پاس زحمات و فداکاری های جهادگران خط مقدم مبارزه با کرونا از مسئولان حوزه بهداشت و درمان استان تجلیل بعمل می آید.

وی در خصوص برنامه نشست ویدئو کنفرانس استاندار ایلام با روابط عمومی های استان گفت: در این برنامه که فرمانداران و مدیران کل استان نیز حضور دارند ضمن ارائه گزارش و بیان نقطه نظرات بر اهمیت نقش و جایگاه روابط عمومی تاکید می شود.

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های استان در ادامه بر لزوم توجه دستگاه های اجرایی به روابط عمومی در دستگاه‌های متبوع خود تاکید کرد و گفت: امروز آنچه که مورد تاکید است نقش مهم روابط عمومی ها بعنوان خانه مردم و نماینده آنان در سازمان است که باید پررنگ تر شود./ح

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار