کد خبر: ۸۵۹۴۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰ 07 June 2020

 

تابناک/ این روزها شاهد آن هستیم که برخی نمایندگان تازه‌وارد به مجلس شورای اسلامی دچار هیجان‌های عجیب و افسارگسیخته شده‌اند. از دوربینی بازی‌های برخی که بگذریم، تعدادی نیز برای اعلام وجود و حضور سعی می‌کنند حتی شده در حد یک مصاحبه‌ی سفارشی در حاضر غیاب روزهای نخست اعلام وجود کنند.

در این میان طرح شفاف‌سازی آرای نمایندگان مجلس که استارت آن در مجلس دهم خورده و به نتیجه نرسیده بود سوژه خوبی برای برخی تازه‌واردها شده است. پیوستن این نمایندگان تازه‌کار به چنین کمپین‌هایی با ژست‌های خادمین مردم چنین چیزی را به ذهن می‌رساند که چه شق‌القمری توسط این افراد اتفاق افتاده است. آن‌هم در شرایطی که چنین موضوعات پیش‌پاافتاده‌ای کمترین وظیفه نمایندگان مجلس است و آن‌ها می‌بایست همانند عهد و پیمانی که در ابتدا با مردم بسته‌اند با آنان صادق باشند.

 

حال انتظار می‌رود نمایندگان مجلس شورای اسلامی و به‌خصوص نمایندگان گیلان بجای مصاحبه، استوری، خبرسازی و… در عمل با مردم صادق بوده و مسائلی مانند امضای طرح شفافیت آرای خود را به‌عنوان یک موضوع پیش‌پاافتاده و حق مسلم مردم و وظیفه خود تلقی کرده و به وظایف بزرگ‌تر خود بپردازند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار