مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام گفت: نانوایی های متخلف در این استان براساس احکام صادر شده به پرداخت یک میلیارد و 440 میلیون و 382 هزار ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شدند.
کد خبر: ۸۶۷۵۳
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸ 01 September 2015
به گزارش تابناک ایلام،نعمت الله بیرانوند گفت: تعدادی از واحدهای نانوایی متخلف نیز به مجازات هایی همچون پلمپ و نصب پلاکارد در محل کسب محکوم شده اند.
وی افزود: مهمترین تخلف های صورت گرفته در این نانوایی ها، کم فروشی و گران فروشی بوده که به شکل کاهش غیر قانونی وزن چانه نان مرتکب تخلف شده بودند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام یادآور شد: این اداره کل بنابر وظیفه و صلاحیت سازمانی خود و حساسیت مقوله نان برای مردم از ابتدای امسال بیش از سال های گذشته به وضعیت نانوایی های استان نظارت و رسیدگی کرده و در برخورد با متخلفان اهتمام جدی دارد.
بیرانوند تاکید کرد: از ابتدای امسال بطور منظم و هفته ای گشت های ویژه و سیار این سازمان بر نحوه پخت، توزیع و رعایت موازین قانونی در این واحدها نظارت کرده و در نتیجه 57 مورد گشت ها و گزارش های بازرسان سایر دستگاه ها، 253 فقره پرونده تخلف در اداره کل تعزیرات حکومتی استان تشکیل شده است.
وی یادآور شد: 234 پرونده از این تعداد تاکنون مورد رسیدگی قرار گرفته و پس از صدور رای مختومه شده اند که در نتیجه آرای شعب این دستگاه نظارتی متخلفان به پرداخت یک میلیارد و 440 میلیون و 382 هزار ریال جریمه در حق صندوق دولت محکوم شدند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام اضافه کرد: این دستگاه آمادگی دارد این روند را تا پایان سال بطور مستمر ادامه دهد.
715 واحد نانوایی سنتی، اتوماتیک و نیمه اتوماتیک در استان ایلام وجود دارد که 13 نوع نان مختلف تولید و به مصرف کنندگان عرضه می کنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار