دبیر کمیسیون قاچاق کالا و ارز خراسان‌جنوبی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۳۹ هزار و ۱۳۰ نخ سیگار قاچاق در استان کشف شد، گفت: در مدت ۴ ماه امسال ۲۶۸ قلم کالای قاچاق در خراسان‌جنوبی کشف و ضبط شد
کد خبر: ۸۷۳۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۱ 02 September 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، محمد قلندری در جلسه برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر قاچاق کالا و ارز شهرستان بیرجند اظهار داشت: در 4 ماه امسال 8 هزار و 781 سوپ البسه قاچاق در خراسان جنوبی کشف شد که در سال گذشته 49 هزار و 681 سوپ البسه قاچاق کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به کشف سیگار افزود: از ابتدای امسال تا پایان تیرماه امسال 39 هزار و 130 نخ سیگار قاچاق در خراسان جنوبی کشف شد که در مدت مشابه سال قبل نزدیک به 22 هزار نخ سیگار بود.

دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر قاچاق کالا و ارز خراسان جنوبی گفت: در 4 ماه امسال 76هزار و 106 قلم مواد خوراکی، 20 هزار و 402 کیلو برنج، 194 خودرو، 54 هزار و 323 قلم لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق، 2 هزار و 49 قطعه لوازم خانگی در خراسان جنوبی کشف و ضبط شد.

قلندری از کشف 2 هزار رأس دام قاچاق در مدت 4 ماه امسال خبر داد و افزود: در این مدت 48 هزار و 836 لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی کشف شد که در این مدت شاهد کاهش قاچاق سوخت در خراسان جنوبی بودیم.

وی با بیان اینکه در 4 ماه امسال بیش از 500 درصد شاهد افزایش قاچاق لوازم آرایشی و بهداشتی نسبت به سال گذشته در خراسان جنوبی بودیم، اظهار داشت: در این مدت کشفیات لوازم خانگی 80 درصد کاهش داشت.

دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر قاچاق کالا و ارز خراسان جنوبی گفت: امسال اقدامات پیشگیرانه و نرم افزاری رویکرد ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز است و طرح پیمایش ناوگان درون شهری و برون شهری بار و مسافر در خراسان‌جنوبی اجرا می‌شود که در این طرح میزان پیمایش ناوگان حمل و نقل عمومی سهمیه سوخت به آن‌ها تعلق می‌گیرد.

قلندری افزود: طرح پیمایش ناوگان درون شهری و برون شهری با هدف جلوگیری از قاچاق سوخت در حال حاضر به طور آزمایشی در حال اجرا است
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار