نماینده ایلام در مجلس:
نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت های نفتی مستقر در میادین نفتی آذر و چنگوله با مشکل اعتباری مواجه هستند و باید این مشکل مرتفع شود.
کد خبر: ۸۸۶۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۳ 04 September 2015
به گزارش تابناک ایلام،احمد شوهانی روز جمعه در حاشیه بازدید از منطقه نفتی آذر و چنگوله مهران گفت: باید با تزریق اعتبار از طریق وزارت نفت پروژه های این منطقه فعال تر شوند.
وی تاکید کرد: با شتاب بیشتر در روند اجرایی پروژه های نفتی می توان فاصله ای که با طرف عراقی داریم بویژه اینکه چاه های ما با این کشور مشترک است، رفع شود.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی دیگر از کارهایی که دنبال می کنیم میدان چنگوله است و به عنوان یک چاه مشترک می شناسیم اما به ما قول دادند که فعالیت آن جداگانه علاوه بر آذر آغاز شود.
شوهانی در خصوص راه اندازی درمانگاه نفت در استان ایلام نیز گفت: مدتی است که این درمانگاه تعطیل شده و با پیگیری های بعمل آمده وزارت نفت قول داده اند هرچه سریعتر دوباره این درمانگاه راه اندازی شود.
میادین نفتی آذر در منطقه چنگوله مهران قرار گرفته و شامل 19 حلقه چاه است که پیش بینی می شود در مرحله نخست روزانه 30 هزار بشکه نفت از آنها برداشت شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار