رئیس آموزش و پرورش دهلران خبر داد:
رئیس آموزش و پرورش دهلران گفت: آمادگی لازم برای بازگشایی مدارس در شهرستان دهلران به لحاظ پروتکل‌های بهداشتی و نیز اجرای برنامه‌های آموزشی و پرورشی در سه وضعیت سفید، زرد و قرمز برنامه ریزی لازم شده است.
کد خبر: ۸۹۲۰۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰ 25 August 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ سیدغلامرضا موسوی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت  : مدارس شهرستان همزمان با سراسر کشور در 15شهریور ماه فعالیت خود را آغاز می کنند و رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی دانش آموزان استفاده ازماسک در مسیرمدرسه،زنگ تفریح،زنگ ورزش و زنگ کلاس از موضوعات مهمی است که در دستور کار ما قراردارد.

موسوی گفت : در بحث بازگشایی مدارس از روش های آموزش حضوری،غیرحضوری و ترکیبی و آموزش الکترونیکی در شبکه آموزشی دانش آموز(شاد) هم در دستور کار ما قرار دارد چرا که حفظ امنیت و سلامت دانش آموزان و ایجاد آرامش در خانواده ها‌ در اولویت کار ما قرار دارد . ‌

رئیس آموزش پروش شهرستان دهلران بیان داشت : طبق برنامه ریزی های انجام شده کلاس های درس و محیط مدرسه روزانه ضدعفونی می شوند و تعداد دانش آموزان  و معلمان که دریک زمان و مکان بصورت حضوری فعالیت آموزشی دارند،به حداقل ممکن خواهند رسید ودانش آموزان نیز گروه بندی خواهند شد.

موسوی عنوان کرد: در سال جدید ۱۲ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز در مقاطع مختلف سال تحصیلی جدید را آغاز می‌کنند که از این تعداد هفت هزار و ۵۰۰ دانش آموز در دهلران است.

وی افزود: همزمان با سال تحصیلی جدید ۸۳۰ دانش‌آموز فعالیت آموزشی خود را در کلاس اول در این شهرستان شروع خواهند کرد و یک هزار و ۶۰۰ فرهنگی در این شهرستان کار تعلیم وتربیت بر عهده دارند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار