سرمربی تیم فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام از پیروزی 2 بر صفر این تیم برابر شهرداری لرستان در نخستین بازی از شروع نیم فصل جدید لیگ برتر کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۹۲۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲ 05 September 2015
به گزارش تابناک ایلام،ایناس آراسته نژاد گفت: این بازی در چارچوب رقابت های هشتمین دوره لیگ برتر فوتبال بانوان کشور برگزار شد و تیم پالایش گاز ایلام در دور رفت این بازی ها موفق به شکست تیم قدرتمند لرستانی شد.
وی با بیان اینکه هیچ شناختی از حریف لرستانی خود نداشتیم، توضیح داد: تیم شهرداری لرستان برای نخستین بار از دسته یک به لیگ برتر صعود کرده بود و در جریان اولین بازی خود تیمی قدرتمند و قوی و دور از انتظار نشان داد.
وی با اشاره به اینکه بیشتر بازیکنان این تیم غیر بومی و از دیگر تیم های لیگ برتری و با سابقه حضور در لیگ بودند، یادآور شد: در صورت تداوم این سبک بازی از تیم شهرداری لرستان، می توان انتظار ورود یک تیم شگفتی ساز و قدرتمند در این دروه از لیگ برتر بود و از لحاظ قدرت بدنی و جنگندگی یک حریف مدعی بود.
آراسته نژاد در خصوص نوع بازی بازیکنان تیم پالایش گاز ایلام اظهار کرد: بازیکنان تیم ایلام به خوبی و در حد انتظار ظاهر نشدند و تنها با استفاده از فرصت ها و نیروی استقامت خود توانستند نماینده لیگ برتری لرستان را شکست دهند.
هر دو گل تیم پالایش گاز ایلام در نخستین بازی از دور رفت هشتمین دوره لیگ برتر فوتبال بانوان کشور را زهرا حاتم نژاد بازیکن ملی پوش ایلامی به ثمر رساند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار