فرماندار دهلران خبر داد؛
فرماندار دهلران گفت: ۵۲ طرح و پروژه هفته دولت به صورت ویدیوکنفرانس با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری به صورت همزمان در استان بهره‌برداری و کلنگ‌زنی می‌شوند.
کد خبر: ۸۹۲۱۲۰
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۰ 26 August 2020

به گزارش تابناک ایلام  ؛ مجید عسگری در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: با توجه به شرایط کرونا این پروژه‌ها به صورت ویدیوکنفرانس صورت می گیرند و برای افتتاح وکلنگ زنی این طرحها ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار می‌شود.

وی افزود: خوشبختانه با سرمایه‌گذاری‌هایی که دولت در پروژه‌های نفت و گاز، آب و خاک و کشاورزی انجام داده سبب توسعه شهرستان شده است

وی با اشاره به تامین اعتبارات پتروشیمی دهلران از محل صندوق توسعه ملی و ادامه پروژه بر اساس طرح اولیه، یادآور شد: ان‌جی‌ال دهلران نیز با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی و پروژه نفتی دانان نیز با پیشرفت خوبی در حال اجراست.

فرماندار دهلران گفت: امروز آمریکا در تصویب قطعنامه و مکانیزم ماشه تنها مانده و این هم برگ دیگری بر افتخارات نظام، دولت و ملت است.

عسگری با گرامیداشت ایام محرم و یاد و خاطره شهیدان رجایی و با هنر و شهدای دولت و تبریک هفته دولت، ابراز امیدواری کرد: همه در راه شهدا ثابت قدم باشیم و برای اهداف نظام به عنوان سربازانی خادم تلاش و عمل کنیم.

وی گفت : باتوجه به اقدمات خوب دولیت در شهرستان همه مسئولان ادارت باید خدمات نظام ودولت در راستای توسعه شهرستان از طریق رسانه ها برای مردم بیان کنند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار