فرماندار دهلران خبر داد
فرماندار دهلران از فعالیت 340 تعاونی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۵۴۴
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۳ 06 September 2015

به گزارش تابناک ایلام، امیدعلی سبزی ظهر امروز در نشست با مدیران تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بهزیستی، تأمین اجتماعی، صندوق توسعه تعاون و کار آفرینی امید به مناسبت هفته تعاون اظهار داشت: این واحدهای تعاونی در زمینه خدمات، صنعت، مسکن، کشاورزی، عمران و فنی و مهندسی فعالیت دارند.

وی با اشاره به عضویت بیش از حدود 3 هزار نفر در این تعاونی‌ها افزود: بیشترین تعاونی‌های این شهرستان در بخش کشاورزی است.

فرماندار دهلران با اشاره به رسالت اداره تعاون، کارو رفاه اجتماعی در جامعه گفت: ایجاد شغل، حمایت از اشتغال و تولید از مهمترین موضوعاتی است که تعاون به آنها می‌پردازد.

سبزی بر ضرورت حمایت نهادهای مرتبط و بانک‌ها و صندوق‌ها از تعاونی‌ها تأکید کرد و افزود: همه باید در جهت ایجاد اشتغال و حمایت از کار و تولید به وظایف خود در قبال جامعه هدف عمل کنند و بانک‌ها و صندوق‌ها نیز با ارائه تسهیلات این روند را تسهیل کنند.

وی از طرح دولت تدبیر و امید در قالب توانمندسازی روستائیان خبر داد و گفت: دولت به دنبال ایجاد اشتغال، توسعه و پیشرفت روستاهاست و از طرح‌های اشتغالزایی در قالب تعاونی حمایت می‌کند.

فرماندار دهلران با تأکید بر حمایت از تعاونی‌های فعال جهت ادامه کار افزود: باید تلاش شود زمینه برای تشکیل تعاونی های جدید فراهم شود و رونق ناشی از تعاونی‌ها باید در جامعه مشهود باشد.

وی به خدمات دولت تدبیر و امید در شهرستان مرزی دهلران اشاره و بیان کرد: امروز به همت و پشتیبانی دولت شاهد تشکیل تعاونی‌های جدید هستیم و این نوید رونق کسب و کار و اشتغال و تولید در جامعه است.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار