استاندار ایلام؛
استاندار ایلام با اشاره به تشکیل ستاد بحران استان در شهرستان چرداول، گفت: با همکاری تمامی ارگان‌ها و نهادهای دولتی و غیر دولتی از استان و حتی همکاری و کمک استان کرمانشاه یک حرکت بسیار قوی شکل گرفت و با اعزام تیم‌های تخصصی کادر پزشکی و درمانی و اکسیژن رسانی به موقع مصدومان علی رغم تعداد بالای حادثه دیدگان خوشبختانه فوتی نداشتیم و اینکه در چنین حادثه خطرناکی تلفات انسانی نداشتیم جای تقدیر دارد.
کد خبر: ۸۹۶۰۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۴ 06 September 2020

ب گزارش تابناک ایلام، قاسم سلیمانی‌دشتکی گفت: در آغازین لحظات وقوع حادثه بعد از باخبر شدن توسط تماس تلفنی یکی از اهالی روستا وارد کار شدیم و با توجه به بررسی فوری موضوع و اهمیت کار شخصاً فرماندهی عملیات امداد و نجات را برعهده گرفتم.

استاندار ایلام  ادامه داد: بلافاصله ستاد بحران استان و چندین تیم امداد و نجات، به همراه معاونین خود، فرماندهی سپاه استان، مجموعه نیروی انتظامی به منطقه اعزام شدند و همراه با مسئولان محلی از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات استفاده شد تا با حفظ زمان خدایی نکرده جان کسی به خطر نیافتد.

وی افزود: در این حادثه ۲۱۷ نفر مصدوم شدند که حدود ۹۱ نفر برای درمان به استان اعزام شد و تعدادی در شهرستان چرداول بستری و تعدادی هم سرپایی درمان شدند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار