کد خبر: ۸۹۶۰۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹ 06 September 2020

 

 
معاون وزير جهادكشاورزي و رئيس سازمان شيلات ايران از روند اجرا، احداث و تكميل بازار بزرگ ماهي فروشان شهرستان بندر انزلي بازديد كرد.

به گزارش روابط عمومي سازمان شيلات ايران به نقل از شيلات استان گيلان، دكتر نبي اله خون ميرزايي در حاشيه اين بازديد با اشاره به اين كه در آينده نزديك و با مشاركت بخش خصوصي اين بازار افتتاح خواهد شد گفت: خوشبختانه با پيگيري هاي صورت گرفته، تاسيس و راه اندازي  اين بازار تقريباً به اتمام رسيده و در آينده نزديك شاهد ارائه خدمات به جامعه هدف خواهيم بود.
معاون وزير و رئيس سازمان شيلات ايران اشاره كرد: با توجه به افزايش مصرف ماهي در استان هاي گيلان و مازندران نسبت به ساير استان ها، الگوسازي و راه اندازي مراكز فروش و عرضه مستقيم آبزيان بعنوان يكي از زنجيره هاي شيلاتي، گام مهمي در جهت افزايش سرانه مصرف آبزيان و ايجاد اشتغال و صادرات در اين زمينه خواهد بود.
گفتني است بازار بزرگ ماهي فروشان بندر انزلي از سال 1395 با زيربنايي حدود سه هزار متر مربع افتتاح شد كه داراي 152 حجره و غرفه عرضه ماهي و امكانات جانبي رفاهي، بهداشتي و تثبيت و رونق اشتغال بيش از 300 نفر را به طور مستقيم دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار