کد خبر: ۸۹۷۹۴۵
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷ 11 September 2020
بذله گفت: اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) در عصر جاهلیت مدرن، ناشی از ضعف دشمنان ادیان الهی در برابر منطق مستحکم اسلام ناب محمدی(ص) بوده است.
 

 

«سیدیاسر بذله» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با اشاره به آیه هشتم صوره صف« یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ» اظهار کرد: دشمنی با حق و توهین به مقدسات آسمانی ، از سجده نکردن شیطان آغاز شد و در هر دوره این عداوت، با شیطنت‌های یاران و صحابه شیطان، بروز و ظهور خاص خود را داشته است.

 

مسئول هیئت رزمندگان اسلام صومعه‌سرا افزود: دشمنی با اسلام و قرآن و ساحت مقدس و نورانی شریف‌ترین مخلوقات عالم حضرت محمد مصطفی(ص)، از ابتدای دعوت علنی پیامبر، در مکه و سپس در مدینه، از سوی پلیدترین مخلوقات عالم یعنی اولیاء ابلیس آغاز شد و متاسفانه در زمان غیبت مولا و صاحبمان حضرت مهدی موعود(عج) هر زمان که پیروزی‌های جبهه حق آشکارتر و قله‌های رفیع تری فتح شد، جسارت‌ها به طرق مختلف دل‌های صدها میلیون مسلمان و آزاده جهان را جریحه‏‌دار کرد.

 

وی گفت: دست پلید شیطان بار دیگر از آستین یکی از کشورهای غربی مدعی دروغین حقوق بشر در قالب مجله موهن «شارلی ابدو» در فرانسه و سوزاندن قرآن کریم در سوئد، بیرون آمد تا ساحت مقدس و نورانی اشرف مخلوقات عالم، رحمتً للعالمین، حضرت ختمی‌مرتبت محمد مصطفی(ص) را مورد توهین مجدد قرار دهد.

 

مسئول هیئت رزمندگان اسلام صومعه‌سرا تصریح کرد: قطعاً این‌گونه اقدامات در عصر جاهلیت مدرن برای تخریب چهره نورانی آخرین فرستاده خدا، ناشی از ضعف دشمنان ادیان الهی در برابر منطق مستحکم اسلام ناب محمدی(ص) بوده و طبق وعده خدا این اقدامات و دشمنی‌های خشونت‌آمیز راه به‌جایی نخواهد برد و این نور مقدس هرروز فروزان‌تر خواهد شد.

 

وی خاطرنشان کرد: این‌گونه نقشه پردازی‌های دشمن مانع تداوم حرکت باشکوه مسلمانان به سمت ایجاد تمدن نوین اسلامی و نجات بشریت از چنگال مستکبران نخواهد شد.

 

مسئول هیئت رزمندگان اسلام صومعه‌سرا اظهار کرد: هیئت رزمندگان اسلام  شهرستان صومعه‌سرا در کنار ملت غیور ایران اسلامی و تمام آزادگان جهان اقدام توهین‏‌آمیز اخیر نشریه فرانسوی را شدیداً محکوم کرده و این حرکت‏‌های مذبوحانه را در راستای تلاش‏های صهیونیسم درمانده و آمریکای شکست‌خورده در برابر عزم و اراده راسخ مسلمانان جهان دانسته و با فریاد رسا و بلند اعلام می‌دارد همان‌طور که حضرت امام خمینی (ره) فرمودند: «اگر جهان خواران بخواهند در مقابلِ دین ما بایستند، ما در مقابل همه دنیای آنان خواهیم ایستاد» .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار