فرمانده انتظامي شهرستان "اسدآباد" همدان از کشف387 ميليون و500 هزارريال چک پول جعلي پانصد هزار ريالي در پي بروز اختلاف حساب منجر به درگيري در سطح شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶ 06 September 2015

توقيف105دستگاه وسيله نقليه مزاحم و متخلف در اسدآباد

فرمانده انتظامي شهرستان "اسدآباد" همدان از توقيف105 دستگاه وسيله نقليه مزاحم و متخلف در نتيجه اجراي طرح هاي ارتقاي امنيت اجتماعي در سطح اين شهرستان خبر داد .

به گزارش پايگاه خبري پليس، سرهنگ "داود علي بخشي" در تاييد خبر خود بيان داشت : در پي استمرار اجراي طرح هاي انتظامي بويژه طرح منطقه اي که با هدف نا امن کردن محلات جرم خيز، پاکسازي نقاط آلوده و ارتقاء احساس امنيت در بين شهروندان انجام شد، انتظامي شهرستان با استفاده از توان و امکانات موجود، در سطح نقاط آلوده شهرستان اقدام به اجراي طرح هاي مربوطه نمود که به توفيقات وکشفيات چشمگيري دست يافت.

وي از موفقيت پليس در کشف مواد مخدر، دستگيري معتادان تابلو و خرده فروش و سارق و افراد جلبي وهمچنين توقيف خودروها و موتور سيکلت سوران مزاحم و متخلف در نتيجه اجراي اينگونه طرح ها خبر داد.

فرماندهي انتظامي شهرستان ادامه داد: علاوه بر کشف مقداري وسايل ضد فرهنگي و غير مجاز، 400 ليتر سوخت قاچاق و همچنين 10 هزار و 100 نخ انواع سيگار قاچاق و مقداري اموال مسروقه خانگي، تعداد 9 نفر معتاد وخرده فروش موادمخدر، 3 نفرجلبي و22 نفر در حوزه هاي ساير جرائم دستگير شدند و همچنين تعداد 21 دستگاه خودرو و 84 دستگاه موتور سيکلت مزاحم و متخلف توقيف و به پارکينگ منتقل شدند.

اين مقام انتظامي درخاتمه ضمن قدرداني از همکاري خوب مردم در حوزه هاي مختلف با پليس، خواستار استمرار آن در ايجاد امنيت پايدار در سطح شهرستان شد.


کشف 387 ميليون چک پول جعلي در اسدآباد

فرمانده انتظامي شهرستان "اسدآباد" همدان از کشف387 ميليون و500 هزارريال چک پول جعلي پانصد هزار ريالي در پي بروز اختلاف حساب منجر به درگيري در سطح شهرستان خبر داد.

سرهنگ "داود علي بخشي" در اين رابطه بيان داشت: عوامل انتظامي شهرستان از طريق فوريت هاي پليسي110 از وقوع يک فقره درگيري در سطح حوزه عملکردي خويش مطلع ، که بلافاصله رسيدگي به آن در دستور کار پليس قرارگرفت.

وي افزود: ماموران انتظامي پاسگاه موسي آباد پس از مراجعه به آدرس اعلامي اظهارداشتند 2نفربا هويت مشخص به آنان مراجعه واعلام مي دارند، ما از فردي که ساکن يکي از استان هاي شمال غربي است بدهي داشتيم که نامبرده براي تسويه بدهي خود به ما مراجعه و قصدپرداخت بدهي خود را داشت که ما به وجه وي که بصورت چک پول هاي پانصدهزار ريالي بود مشکوک شديم واحتمال داديم که جعلي مي باشند. لذا ماموران نامبرده را دستگير و به همراه وجه کشف شده که جعلي بودن آنها معلوم شد، به مقر منتقل کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان در خاتمه يادآور شد: پس از تشکيل پرونده قضايي، متهم به همراه وجه جعلي کشف شده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شد.


ناکامي سارق و قاچاقچي در فامنين

فرمانده انتظامي شهرستان "فامنين" همدان از دستگيري 1دو نفر سارق و قاچاقچي خبر داد.

"سرهنگ بزرگعلي نوري" بيان داشت: ماموران کلانتري11 در حال گشت زني در اطراف تفرجگاه شهر فامنين شخصي را در حال باز کردن قطعات خودرو پارک شده مشاهده و طي يک اقدام ضربتي وي را دستگير کردند.

وي افزود: در بازرسي از نامبرده زاپاس خودرو، جک و مقداري وسايل خودرو کشف شد و در استعلام صورت گرفته از سوابق اين فرد مشخص شد که از سارقان سابقه دار مي باشد.

سرهنگ نوري در ادامه بيان داشت: ساعتي بعد از دستگيري سارق مذکور ماموران پاسگاه تجرک در حال گشت زني به يک دستگاه خودرو نيسان مشکوک و پس از متوقف کردن آن در بازرسي از خودرو 2هزار ليتر سوخت قاچاق را نيز کشف کردند.

اين مقام انتظامي اظهار داشت: در هر دو مورد پرونده تشکيل و متهمان جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي اعزام شدند.


متلاشي شدن باند كيف قاپ ها در ملاير

فرمانده انتظامي شهرستان "ملاير" همدان از متلاشي شدن باند كيف قاپ ها و اعتراف به چهار فقره كيف قاپي با تلاش پليس ملاير خبر داد.

سرهنگ "شعبان ترك نيا" با اعلام اين خبر گفت : در راستاي مبارزه با جرائم کيف قاپي و اجراي تدابير راهبردي قرارگاه مبارزه با سرقت ، ماموران پليس آگاهي با انجام اقدامات اطلاعاتي دقيق موفق به شناسايي يک نفر کيف قاپ شدند که پس از هماهنگي با مقام قضايي، نامبرده در يک عمليات ضربتي در مخفيگاهش دستگير شد.

وي افزود: پس از انجام تحقيقات فني و تخصصي صورت گرفته از متهم مذکور ، وي به يك انجام چندين فقره كيف قاپي اعتراف کرد كه در ادامه با تلاش و پيگيري اطلاعاتي و مستمر توسط ماموران ، همدست وي نيز به همراه يک دستگاه موتورسيکلت شناسائي و بلافاصله دستگيرشد .

اين مقام مسئول در ادامه اظهار داشت: در اين رابطه ، اموال مسروقه شامل طلاجات و..از نامبردگان کشف و هر دو نفر به تعداد چهار فقره كيف قاپي از شهروندان معترف شدند كه ضمن تشكيل پرونده ي قضائي مراتب تحت پيگرد قانوني قرار دارد.


دستگيري 6 متهم در همدان

فرمانده انتظامي شهرستان همدان از دستگيري 6 متهم در راستاي اجراي طرح هاي مختلف انتظامي، عملياتي و اطلاعاتي طي 24 ساعت گذشته خبر داد.

سرهنگ"رسول مرادي" با بيان اين مطلب گفت: طرح حجمي پليس همدان در سطح حوزه استحفاظي کلانتري 15 رسالت و با بکارگيري کليه عوامل پليس هاي تخصصي، يگان ويژه، يگان امداد، کوپ و عوامل اين کلانتري و به منظور پاکسازي مناطق آلوده و جرم خيز به اجرا گذاشته شد.

وي افزود: عوامل گشتفعال در اين حوزه، با انجام شگردهاي اطلاعاتي و همچنين اقدامات گسترده مراقبتي 2نفر سارق،2 نفر ارازل و اوباش و 2 نفر خرده فروش مواد مخدر را شناسايي و دستگير كردند.

اين مقام انتظامي تشريح كرد: کشف يک دستگاه خودرو سرقتي، کشف بيش از 5 گرم هروئين به همراه يک عدد ادوات استعمال شيشه از ديگر دستاوردهاي اين طرح 24 ساعته بود.

سرهنگ مرادي بيان داشت: با تلاش ماموران تعداد 13 دستگاه موتور سيکلت متخلف نيز توقيف شد. فرمانده انتظامي شهرستان همدان درخاتمه ضمن قدرداني از همکاري خوب مردم در حوزه هاي مختلف با پليس، خواستار اعلام مواردمشکوک محلات خودبه پليس از طريق فوريت هاي پليسي 110شد.


توقيف سواري سمند با 30 ميليون ريال خلافي پرداخت نشده

رئيس پليس راهور شهرستان همدان از توقيف خودرو سمند با 30 ميليون ريال خلافي معوقه پرداخت نشده خبر داد.

سرهنگ "رضا عزيزي"در تشريح اين خبر گفت: درپي يک فقره تصادف خسارتي در ميدان باباطاهر شهر همدان که بين دو دستگاه سواري پرايد و سمند اتفاق افتاد، ماموران پليس راهور شهر همدان در محل حادثه حضور يافتند.

وي افزود: پس از حضور ماموران و بررسي تصادف، از مرکز کنترل ترافيک پليس راهور استان تخلفات هر دو وسيله نقليه استعلام شد که در اين راستا مشخص شد سواري سمند 52 تخلف پرداخت نشده به مبلغ 30 ميليون ريال دارا مي باشد و همچنين به علت عدم پرداخت ديون دولتي در سامانه ثبت تخلفات داراي شکايت است، لذا برابر ماده 8 قانون رسيدگي به تخلفات رانندگي ، خودرو مذکور جهت سير مراحل قانوني به پارکينگ منتقل شد .

سرهنگ عزيزي در خاتمه اظهار داشت: بررسي رندمي ميزان تخلفات معوقه وسايل نقليه در تصادفات و همچنين در هنگام انجام تخلف از جمله راهکار هاي اجراي ماده 8 قانون رسيدگي به تخلفات راهنمايي و رانندگي مي باشد .


حضور فرمانده انتظامي استان همدان در سامانه 197

فرمانده انتظامي استان همدان به همراه جمعي از معاونان ضمن حضور در دفتر نظارت همگاني به صورت حضوري و تلفني با مردم گفت و گو و به مشكلات آنان رسيدگي مي‌كند.

در راستاي پاسخگويي به نظرات، انتقادات، ديدگاه‌ها و مشكلات مردمي در خصوص عملكرد پليس روز دوشنبه 16 شهريور ماه، فرمانده انتظامي استان همدان به همراه رؤساي پليسراهور و امنيت عمومي و معاونت وظيفه عمومي انتظامي استان به همراه فرماندهي انتظامي شهرستان همدان در دفتر نظارت همگاني 197 حضور به هم مي‌رسانند.

گفتني است، اين جلسه از ساعت 10 صبح در محل دفتر نظارت همگاني واقع در خيابان شريعتي - چهار راه كبابيان - پلاك 56 برگزار مي شود و تا ساعت 12 ظهر همان روز ادامه دارد.

يادآوري مي شود، شهروندان مي‌توانند با مراجعه حضوري به آدرس فوق و تماس تلفني با شماره تلفن 197 مشكلات خود را با مسئولان مربوطه در ميان گذاشته و پاسخ لازم را دريافت كنند.


کشف خودرو سرقتي با پلاک جعلي در کبودرآهنگ

فرمانده انتظامي شهرستان "کبودرآهنگ" همدان از کشف يک دستگاه خودرو آردي يشمي رنگ و دستگيري سارق آن توسط عوامل پليس آگاهي اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ قويمي در اين خصوص گفت: عوامل پليس آگاهي و قاچاق کالاي شهرستان جهت برخورد با خودروهاي حامل بار قاچاق در محورهاي مواصلاتي شهرستان اقدام به ايست و بازرسي وکنترل خودروهاي مشکوک کردند که در اين راستا به يک دستگاه خودر آردي يشمي رنگ مشکوک شدند.

وي افزود: خودرو مذکور با مشاهده ماموران اقدام به فرار کرد که درنهايت پس از تعقيب و گريز ماموران موفق شدند آن را متوقف نمايند که در بررسي بعمل آمده مقاديري کالاي قاچاق از داخل خودرو کشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان کبودرآهنگ گفت: پس از انتقال خودرو مذکور به پارکينگ، پس از بررسي و استعلام شماره آن مشخص شد، خودرو سند نمره بوده و شماره موتور آن سنگ گرفته شده و پلاكت شاسي و مشخصات و پلاك خودرو جعلي و متعلق به خودروي ديگري است.

سرهنگ قويمي اظهار داشت: ماموران طي چندين ساعت عمليات فيزيكي و شيميايي و پس از استعلام ازسيستم پليس آگاهي دريافتند که خودرو مذكور داراي سابقه سرقت از استان آذربايجان شرقي مي باشد كه پرونده در اين زمينه تشكيل شد.

اين مقام انتظامي در خبر ديگري از کشف بيش از 443 گرم ترياک و شيره ترياک از يکي از خرده فروشان در سطح روستاهاي شهرستان توسط عوامل پليس مواد مخدر و دستگيري دو نفر در اين خصوص خبر داد.

اين مقام انتظامي در پايان گفت: در خصوص متهمين پرونده قضايي تشکيل شد و به مراجع قضايي معرفي شدند.


توجه به آينه هاي خودرو، عامل مهم در کاهش تصادفات رانندگي

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان همدان توجه و استفاده صحيح از آينه هاي خودرو را در کاهش حوادث و تصادفات رانندگي تاثيرگذار دانست.

سرهنگ "حسين طلايي" گفت: علت اصلي عمده‌ي تصادفات رانندگي تغيير مسير ناگهاني و انحراف به چپ يا راست است و بيشترين عامل عدم استفاده صحيح از آينه‌هاي خودرو مي‌باشد، عدم استفاده از آينه به حدي در بي‌نظمي ترافيکي و غير منتظره بودن اقدام راننده موثر است که مي‌تواندبروز حوادث و ايجاد خطر براي خود شخص و ساير شهروندان را فراهم آورد.

سرهنگ طلايي در ادامه افزود: رانندگان نبايستي تنها به ديد آينه‌ها اکتفا کنند بلکه جهت رويت نقاط کور و جوانب خودرو، گرداندن سر و نگاه کردن در هنگام گردش و تغيير مسير جزو نکات مهم تلقي مي شود.

وي ادامه داد: همچنين خيره شدن طولاني به آينه هاي خودرو نيز مي تواند عدم توجه به جلو را افزايش داده و حواس راننده را پرت و سوانح ترافيکي را موجب شود بخصوص به هنگام رانندگي در شب زماني که خودروي عقبي به صورت نور بالا مي آيد ناخودآگاه راننده به آينه ها خيره مي شود که در اين صورت نور منعکس از آينه ها براي راننده آزار دهنده مي شود، که در چنين مواقعي بايد از خيره شدن به آينه ها خودداري و با تغيير زاويه آينه ها از بازتاب نور آزار دهنده چشم جلوگيري شود.

رئيس پليس راهور استان در پايان خاطرنشان کرد: هر گونه تغيير مسير، کاهش سرعت، توقف، گردش به چپ و راست و سبقت توسط رانندگان مي بايستي با استفاده از آينه هاي خودرو انجام شود و هر راننده با مدنظر قرار دادن قوانين و مقررات آيين نامه راهنمائي و رانندگي مي‌تواند رانندگي ايمن و بدون حادثه در عرصه ترافيکي پليس را تجربه کند.


کشف 2 تن سيم برق سرقتي در همدان

رئيس پليس آگاهي استان همدان از کشف 2 تن سيم برق سرقتي و دستگيري خريداران مال مسروقه در اين استان خبر داد.

سرهنگ"زارعي" در بيان اين خبر گفت:در پي اخباررسيده مبني بر اين که افرادي به هويت معلوم که داراي دوباب گاراژ ضايعاتي درجاده کرمانشاه مي باشند درامر خريد و فروش سيم هاي برق و ديگر تجهيزات برقي مسروقه فعاليت دارند،ماموران پليس آگاهي استان وارد عمل شدند.

وي افزود:اکيپي از مأموران مجرب اين پليس در دايره سوم اداره مبارزه با سرقت، مسوول پيگيري اين موضوع شدند و پس از تحقيقات جامع وکامل ازمحل مشخص شد اين موضوع صحت دارد.

سرهنگ زارعي بيان داشت: با هماهنگي قضايي ازدوباب گاراژمذکور بازرسي به عمل آمد که در نتيجه پس از چندين ساعت بازرسي ازسوله هاي آنها، مقدار تقريبي 2 تن سيم مسي و آلومينيومي،کابل برق ، 4دستگاه باطري خودرو، 5دستگاه سنگ فرز،يک دستگاه دينام، يک دستگاه کفکش، يک عدد قيچي سيم بري بزرگ که بصورت ماهرانه اي پنهان شده بودند کشف شد.

وي افزود: متهمان به همراه اموال مکشوفه به پليس آگاهي دلالت داده شدندو در بازجويي بعمل آمده از آنان صراحتاً به خريد اموال مسروقه ازفردي به هويت معلوم از توابع استان زنجان اعتراف کردند.

رئيس پليس آگاهي استان در خاتمه گفت: متهمان با تشکيل پرونده به دادسرا معرفي و تلاش براي شناسايي و دستگيري ديگر متهمان ادامه دارد.


دستگيري 5 نفر قاچاقچي مواد مخدر در همدان

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف615 گرم ماده روانگردان مت آمفتامين (شيشه) و دستگيري 5 نفر قاچاقچي مواد مخدر خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري پليس،سرهنگ"قزوينه اي"در بيان اين مطلب گفت:در پي اخبار و اطلاعات رسيده، کارکنان پليس مبارزه با مواد مخدر استان همدان با اشرافيت اطلاعاتي وبکارگيري روش هاي پليسي در 48 ساعت گذشته موفق به کشف615 گرم ماده روانگردان مت آمفتامين (شيشه) شدند.

وي افزود: در مرحله اول با همکاري ماموران کلانتري 14 همدان در بازرسي از يک خودرو توقيفي 165 گرم شيشه که به طرز خيلي ماهرانه اي جاسازي شده بود کشف شد.

سرهنگ قزوينه اي درادامه بيان داشت: در مرحله دوم عمليات نيز با بکارگيري امکانات موجود و روش هاي اطلاعاتي 450 گرم شيشه در بازرسي ازيک منزل کشف شد.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان در خاتمه گفت:در دو عمليات صورت گرفته جمعاً 615 گرم ماده روانگردان مت آمفتامين (شيشه) کشف و 5 نفر قاچاقچي دستگير و دو خودرو نيزدر اين رابطه توقيف شد.


کشف کالاي قاچاق به ارزش صد ميليون ريال در اسدآباد

فرمانده انتظامي شهرستان "اسدآباد" همدان از کشف کالاي قاچاق به ارزش صد ميليون ريال در نتيجه تشديد اجراي طرح مبارزه با وارد کنندگان کالاي قاچاق در سطح شهرستان خبرداد.

سرهنگ "داود علي بخشي" در اين رابطه اظهار داشت : ماموران دايره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان اسدآباد ضمن گشت زني درسطح محورهاي مواصلاتي و استقرار ايست و بازرسي در سه راهي روستاي "گذرکجين" موفق به شناسايي و متوقف نمودن يک دستگاه پيکان وانت حامل کالاي قاچاق شدند.

وي افزود :پس از بازرسي خودرو مذکور، مقداري انواع لوازم خانگي قاچاق از جمله چاي ساز برقي،اتوبخار،همزن برقي،ساندويچ ساز،اتوبخاردستي،چرخ گوشت برقي،آب ميوه گيري وزودپز برقي با مارک خارجي به ارزش تقريبي يک صدميليون ريال کشف شد.

اين مقام انتظامي بيان داشت: خودرو حامل کالاي قاچاق توقيف و به پارکينگ منتقل شد و دراين رابطه 2نفر نيز دستگير که به همراه کالاي مکشوفه جهت سيرمراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان اسدآباد در خاتمه ورود کالاي قاچاق را تهديدي براي اشتغال دانست و خواستاربرخورد جدي عوامل انتظامي با واردکنندگان آن شد.


توقيف105دستگاه وسيله نقليه مزاحم و متخلف در اسدآباد

فرمانده انتظامي شهرستان "اسدآباد" همدان از توقيف105 دستگاه وسيله نقليه مزاحم و متخلف در نتيجه اجراي طرح هاي ارتقاي امنيت اجتماعي در سطح اين شهرستان خبر داد .

به گزارش پايگاه خبري پليس، سرهنگ "داود علي بخشي" در تاييد خبر خود بيان داشت : در پي استمرار اجراي طرح هاي انتظامي بويژه طرح منطقه اي که با هدف نا امن کردن محلات جرم خيز، پاکسازي نقاط آلوده و ارتقاء احساس امنيت در بين شهروندان انجام شد، انتظامي شهرستان با استفاده از توان و امکانات موجود، در سطح نقاط آلوده شهرستان اقدام به اجراي طرح هاي مربوطه نمود که به توفيقات وکشفيات چشمگيري دست يافت.

وي از موفقيت پليس در کشف مواد مخدر، دستگيري معتادان تابلو و خرده فروش و سارق و افراد جلبي وهمچنين توقيف خودروها و موتور سيکلت سوران مزاحم و متخلف در نتيجه اجراي اينگونه طرح ها خبر داد.

فرماندهي انتظامي شهرستان ادامه داد: علاوه بر کشف مقداري وسايل ضد فرهنگي و غير مجاز، 400 ليتر سوخت قاچاق و همچنين 10 هزار و 100 نخ انواع سيگار قاچاق و مقداري اموال مسروقه خانگي، تعداد 9 نفر معتاد وخرده فروش موادمخدر، 3 نفرجلبي و22 نفر در حوزه هاي ساير جرائم دستگير شدند و همچنين تعداد 21 دستگاه خودرو و 84 دستگاه موتور سيکلت مزاحم و متخلف توقيف و به پارکينگ منتقل شدند.

اين مقام انتظامي درخاتمه ضمن قدرداني از همکاري خوب مردم در حوزه هاي مختلف با پليس، خواستار استمرار آن در ايجاد امنيت پايدار در سطح شهرستان شد.


کشف 387 ميليون چک پول جعلي در اسدآباد

فرمانده انتظامي شهرستان "اسدآباد" همدان از کشف387 ميليون و500 هزارريال چک پول جعلي پانصد هزار ريالي در پي بروز اختلاف حساب منجر به درگيري در سطح شهرستان خبر داد.

سرهنگ "داود علي بخشي" در اين رابطه بيان داشت: عوامل انتظامي شهرستان از طريق فوريت هاي پليسي110 از وقوع يک فقره درگيري در سطح حوزه عملکردي خويش مطلع ، که بلافاصله رسيدگي به آن در دستور کار پليس قرارگرفت.

وي افزود: ماموران انتظامي پاسگاه موسي آباد پس از مراجعه به آدرس اعلامي اظهارداشتند 2نفربا هويت مشخص به آنان مراجعه واعلام مي دارند، ما از فردي که ساکن يکي از استان هاي شمال غربي است بدهي داشتيم که نامبرده براي تسويه بدهي خود به ما مراجعه و قصدپرداخت بدهي خود را داشت که ما به وجه وي که بصورت چک پول هاي پانصدهزار ريالي بود مشکوک شديم واحتمال داديم که جعلي مي باشند. لذا ماموران نامبرده را دستگير و به همراه وجه کشف شده که جعلي بودن آنها معلوم شد، به مقر منتقل کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان در خاتمه يادآور شد: پس از تشکيل پرونده قضايي، متهم به همراه وجه جعلي کشف شده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شد.


ناکامي سارق و قاچاقچي در فامنين

فرمانده انتظامي شهرستان "فامنين" همدان از دستگيري 1دو نفر سارق و قاچاقچي خبر داد.

"سرهنگ بزرگعلي نوري" بيان داشت: ماموران کلانتري11 در حال گشت زني در اطراف تفرجگاه شهر فامنين شخصي را در حال باز کردن قطعات خودرو پارک شده مشاهده و طي يک اقدام ضربتي وي را دستگير کردند.

وي افزود: در بازرسي از نامبرده زاپاس خودرو، جک و مقداري وسايل خودرو کشف شد و در استعلام صورت گرفته از سوابق اين فرد مشخص شد که از سارقان سابقه دار مي باشد.

سرهنگ نوري در ادامه بيان داشت: ساعتي بعد از دستگيري سارق مذکور ماموران پاسگاه تجرک در حال گشت زني به يک دستگاه خودرو نيسان مشکوک و پس از متوقف کردن آن در بازرسي از خودرو 2هزار ليتر سوخت قاچاق را نيز کشف کردند.

اين مقام انتظامي اظهار داشت: در هر دو مورد پرونده تشکيل و متهمان جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي اعزام شدند.


متلاشي شدن باند كيف قاپ ها در ملاير

فرمانده انتظامي شهرستان "ملاير" همدان از متلاشي شدن باند كيف قاپ ها و اعتراف به چهار فقره كيف قاپي با تلاش پليس ملاير خبر داد.

سرهنگ "شعبان ترك نيا" با اعلام اين خبر گفت : در راستاي مبارزه با جرائم کيف قاپي و اجراي تدابير راهبردي قرارگاه مبارزه با سرقت ، ماموران پليس آگاهي با انجام اقدامات اطلاعاتي دقيق موفق به شناسايي يک نفر کيف قاپ شدند که پس از هماهنگي با مقام قضايي، نامبرده در يک عمليات ضربتي در مخفيگاهش دستگير شد.

وي افزود: پس از انجام تحقيقات فني و تخصصي صورت گرفته از متهم مذکور ، وي به يك انجام چندين فقره كيف قاپي اعتراف کرد كه در ادامه با تلاش و پيگيري اطلاعاتي و مستمر توسط ماموران ، همدست وي نيز به همراه يک دستگاه موتورسيکلت شناسائي و بلافاصله دستگيرشد .

اين مقام مسئول در ادامه اظهار داشت: در اين رابطه ، اموال مسروقه شامل طلاجات و..از نامبردگان کشف و هر دو نفر به تعداد چهار فقره كيف قاپي از شهروندان معترف شدند كه ضمن تشكيل پرونده ي قضائي مراتب تحت پيگرد قانوني قرار دارد.


دستگيري 6 متهم در همدان

فرمانده انتظامي شهرستان همدان از دستگيري 6 متهم در راستاي اجراي طرح هاي مختلف انتظامي، عملياتي و اطلاعاتي طي 24 ساعت گذشته خبر داد.

سرهنگ"رسول مرادي" با بيان اين مطلب گفت: طرح حجمي پليس همدان در سطح حوزه استحفاظي کلانتري 15 رسالت و با بکارگيري کليه عوامل پليس هاي تخصصي، يگان ويژه، يگان امداد، کوپ و عوامل اين کلانتري و به منظور پاکسازي مناطق آلوده و جرم خيز به اجرا گذاشته شد.

وي افزود: عوامل گشتفعال در اين حوزه، با انجام شگردهاي اطلاعاتي و همچنين اقدامات گسترده مراقبتي 2نفر سارق،2 نفر ارازل و اوباش و 2 نفر خرده فروش مواد مخدر را شناسايي و دستگير كردند.

اين مقام انتظامي تشريح كرد: کشف يک دستگاه خودرو سرقتي، کشف بيش از 5 گرم هروئين به همراه يک عدد ادوات استعمال شيشه از ديگر دستاوردهاي اين طرح 24 ساعته بود.

سرهنگ مرادي بيان داشت: با تلاش ماموران تعداد 13 دستگاه موتور سيکلت متخلف نيز توقيف شد. فرمانده انتظامي شهرستان همدان درخاتمه ضمن قدرداني از همکاري خوب مردم در حوزه هاي مختلف با پليس، خواستار اعلام مواردمشکوک محلات خودبه پليس از طريق فوريت هاي پليسي 110شد.


توقيف سواري سمند با 30 ميليون ريال خلافي پرداخت نشده

رئيس پليس راهور شهرستان همدان از توقيف خودرو سمند با 30 ميليون ريال خلافي معوقه پرداخت نشده خبر داد.

سرهنگ "رضا عزيزي"در تشريح اين خبر گفت: درپي يک فقره تصادف خسارتي در ميدان باباطاهر شهر همدان که بين دو دستگاه سواري پرايد و سمند اتفاق افتاد، ماموران پليس راهور شهر همدان در محل حادثه حضور يافتند.

وي افزود: پس از حضور ماموران و بررسي تصادف، از مرکز کنترل ترافيک پليس راهور استان تخلفات هر دو وسيله نقليه استعلام شد که در اين راستا مشخص شد سواري سمند 52 تخلف پرداخت نشده به مبلغ 30 ميليون ريال دارا مي باشد و همچنين به علت عدم پرداخت ديون دولتي در سامانه ثبت تخلفات داراي شکايت است، لذا برابر ماده 8 قانون رسيدگي به تخلفات رانندگي ، خودرو مذکور جهت سير مراحل قانوني به پارکينگ منتقل شد .

سرهنگ عزيزي در خاتمه اظهار داشت: بررسي رندمي ميزان تخلفات معوقه وسايل نقليه در تصادفات و همچنين در هنگام انجام تخلف از جمله راهکار هاي اجراي ماده 8 قانون رسيدگي به تخلفات راهنمايي و رانندگي مي باشد .


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار