استاندار ایلام؛
 استاندار ایلام در پیامی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس تاکید کرد: مردم شهیدپرور استان ایلام به‌عنوان مرزبانان غیور ایران اسلامی با ۴۳۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق در خط مقدم دفاع از این مرزوبوم نقش بی‌بدیل و انکارناپذیری در هشت سال دفاع مقدس ایفا کردند و با سه هزار شهید و ۱۲ هزار جانباز عزتمندانه پیشقراول ایثارگری و مجاهدت در کشور هستند.
کد خبر: ۹۰۱۹۷۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰ 22 September 2020

به گزارش تابناک ایلام، متن پیام قاسم سلیمانی دشتکی به شرح زیر است:

 
هفته دفاع مقدس تداعی‌گر سلحشوری رادمردان این آب‌وخاک است که با دستان خالی و تنها با سلاح ایمان مقابل تجاوزگران ایستادند و نگذاشتند حتی یک وجب از خاک کشور به دست دشمن بیافتد.

مقاومت هشت‌ساله ایران در جنگ تحمیلی نه‌تنها یک سند افتخار بلکه نمایشی از عظمت و شکوه یک ملت بزرگ و آزاده است که در مقابل تجاوزگران سرافرازانه تا پای جان ایستادند و به پیروزی رسیدند.
 
و این هفته فرصتی بس ارزشمند و مغتنم است تا ملت سرافراز و غیور ایران اسلامی بار دیگر به خاطرات و حماسه‌های سرداران بی‌ادعا و دلیر خود در جبهه‌های حق علیه باطل بپردازند و ضمن تجدیدعهد با آرمان‌های امام راحل (ره) و شهدا، از خانواده معظم شهدا، رزمندگان، ایثارگران و یادگاران هشت سال جنگ تحمیلی، تجلیل و تکریم به عمل‌آورند.
 

پرواضح است که مردم شهیدپرور استان ایلام به‌عنوان مرزبانان غیور ایران اسلامی با ۴۳۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق در خط مقدم دفاع از این مرزوبوم نقش بی‌بدیل و انکارناپذیری در هشت سال دفاع مقدس ایفا کردند تا با سه هزار شهید و ۱۲ هزار جانباز عزتمندانه پیشقراول ایثارگری و مجاهدت در کشور باشند.

اینجانب ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت امام محمد باقر علیه السلام و گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان والامقام دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و سردار مقاومت حاج قاسم سلیمانی، هفته دفاع مقدس را به مردم شریف ایران اسلامی بخصوص مردم ولایتمدار و همیشه درصحنه استان ایلام، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و نیروهای مسلح تبریک و تهنیت عرض کرده و از خداوند متعال سلامتی، سربلندی و توفیقات روزافزون همگان را مسئلت می نمایم.
 /ع

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
در عمل چه خیانت ها که به ایثارگران نکردید خود و دولتتان!!! لازف زدن ساده است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
و ایضاً پیشقراول خودکشی و خودسوزی در جهان!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار