امام جمعه ایلام؛
امام جمعه ایلام با اشاره به اهمیت فرهنگ نشر ایثار و شهادت افزود: کسانی که در طول جنگ تحمیلی مجاهداتی داشته و ارزش آفرینی کردند، ارزش آنها از دفاع مقدس بالاتر است اما خواست و اراده خداوند بر این بوده که برخی بمانند و پاسدار فرهنگ ایثار و شهادت باشند.
کد خبر: ۹۰۲۹۳۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰ 25 September 2020

حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار اظهار داشت: اگر دشمن جرات حمله به خاک کشورمان را ندارد به واسطه‌ حماسه آفرینی هشت ساله جبهه هاست و می داند در صورت تهاجم و به طول انجامیدن هشت سال دیگر بازهم به اهداف شوم خود نرسیده و بی سرانجام خواهد ماند، هرچند که در شرایط فعلی هیچکدام از دشمنان نظام جمهوری اسلامی توان جنگ طولانی مدت را ندارند.

امام جمعه ایلام بر اهمیت تلاش و برقراری ارتباط با خداوند تاکید کرد و افزود: در دوران دفاع مقدس در کنار مجاهدت ها و تلاش نیروهای رزمنده هدایت الهی به صورت ارتباط و امداد غیب وجود داشته است.

حجت الاسلام کریمی تبار یادآور شد: وعده خداوند حق است و هر کجا تلاش ها کافی و برای رضای خدا باشد، خداوند کاستی ها را جبران می کند و در صورت ارتباط با خداوند سختی ها لذت بخش می شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با تاکید بر اهمیت کار مرزبانان در تامین امنیت مردم کشور اظهار داشت: کار مرزبانی بسیار ارزشمند و پنهان است و صحت و امنیت دو مقوله مهم در این کار است.

امام جمعه ایلام ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته در فرماندهی مرزبانی افزود: امنیت کنونی ما در دنیا مثال زدنی است و با وجود کارشکنی ها، تهدیدها و اعمال فشار و مشکلاتی که از سوی دشمن و استکبار جهانی با اجیر کردن عناصری همچون منافقین و هزینه های سنگینی ‌که تقبل می کند اما امنیت ما یک امنیت پایدار و ارزشمند است.

وی با اشاره به اهمیت وجود ۴۳۰ کیلومتر مرز مشترک استان ایلام با کشور عراق بر لزوم وجود فرماندهی و پایگاه ارتش برای حفظ و تحکیم امنیت کشور تاکید کرد و افزود: مرز کرمانشاه با استان ایلام نیز برای تردد مردم عشایر منطقه نیاز به احداث یک پل دارد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار