مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام، گفت: آشپزخانه بزرگ اربعین از محل اعتبارات اوقاف استان راه اندازی شده که در هفته وقف افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.
کد خبر: ۹۰۳۶۵۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۰ 26 September 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛حجت‌الاسلام مرتضی عزیزی گفت: آشپزخانه بزرگ اربعین به مساحت 300 متر مربع سال گذشته در  راستای پذیرایی از زائران اربعین کلنگ زنی شد هم اکنون در مرحله پایانی ساخت است.

وی با بیان اینکه برای ساخت این آشپزخانه 450 میلیون تومان هزینه شده است، افزود: این مکان خدماتی از محل اعتبارات اوقاف استان راه اندازی شده در هفته وقف افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا و عدم برگزاری پیاده روی اربعین ارائه خدمات اوقاف استان با عادی شدن شرایط ادامه خواهد داشت.

حجت‌الاسلام عزیزی اضافه کرد: یکی از ماموریت‌های مهم سازمان اوقاف و امور خیریه جاری کردن ثمرات و برکات سنت حسنه وقف از طریق ترویج امر خیر و خدمت به نیازمندان است.

وی ادامه داد: مشارکت گیری و تلاش جهت احیا و فعال سازی موقوفات، رقبات انتفاعی در حوزه‌های درمانی و سلامتی ایتام، معلولین سالمند، پرورشگاه‌ها و آسایشگاه‌ها بر اساس نیت واقفین و خیرین از دیر اهداف محوری تشکیل ستاد هماهنگی امور خیریه استان است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار